9
دکتر سیامک آزادی رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه:

پارک علم و فناوری در فرایند ارزیابی عملکرد موفق به کسب مقام نخست کشور شد

  • کد خبر : 4936
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۱
پارک علم و فناوری در فرایند ارزیابی عملکرد موفق به کسب مقام نخست کشور شد
پارک علم و فناوری استان کرمانشاه در فرایند ارزیابی عملکرد اعطا گرنت رشد به شرکت های فناور حوزه ICT موفق به کسب مقام نخست کشور شد.

دکتر سیامک آزادی ،با اعلام خبر فوق گفت :گرنت رشد حمایت مالی پارک فاوا با همکاری پارک های علم و فناوری منتخب کشور می باشد که به شرکت های دوره رشد حوزه ICT مستقر در مراکز عضو شبکه توسعه اقتصاد دیجیتال به منظور کمک به رشد و توسعه محصول و تبدیل نمونه اولیه به محصول توسعه یافته و قابل عرضه به بازار اختصاص می یابد.

وی ادامه داد:اهداف این گرنت هم افزایی و تقویت سطح همکاری پارک های کشور در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال کشور، توسعه کسب و کارهای نوپای حوزه ICT و ارتقاء سطح تکنولوژی و فناوری در این حوزه،- کمک به رشد و توسعه محصول و تبدیل نمونه اولیه به محصول توسعه یافته قابل عرضه در بازار، ارتقاء فناوری لازم جهت افزایش آمادگی ورود به بازار و ایجاد زمینه رشد و توسعه محصولات و خدمات حوزه ICT در سراسر کشور توام با افزایش توان رقابت پذیری است .

آزادی با بیان اینکه مرکز رشد ICT پارک علم و فناوری استان کرمانشاه از سال ۱۳۹۰ شروع به فعالیت نموده و تا کنون از۲۷۰ واحد فناور کرده است افزود:کسب این موفقیت در دریافت گرنت رشد حاصل زحمات و حمایت های مدیر پر تلاش مرکز رشد ict پارک و واحئد های فناور این حوزه است.

رییس پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  در ادامه تصریح کرد:۱۱۲ واحد فناور تحت حمایت مرکز رشد ict است  که این واحدها در زمینه های برق و الکترونیک، نرم افزار، هوشمندسازی، گیم و انیمیشن و اینترنت اشیاء فعالیت می نمایند و از میان این واحدها، ۱۵ واحد موفق شده اند گرید دانش بنیان را دریافت کنند.

آزادی خاطر نشان کرد:واحدهای فناور مرکز رشد ict زمینه اشتغالزایی بیشتر از ۷۰۰ نفر را فراهم نموده اند.

گفتنی است :دکتر محمد جعفر صدیق مشاور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعا ت در نامه ای به دکتر محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه با اعلام اینکه پارک علم و فناوری استان کرمانشاه  موفق به کسب مقام نخست  دریافت گرنت رشد حوزه فناوری اطلاعات در کشور شد، از تلاش های این مرکز قدردانی کرد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4936
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای پارک علم و فناوری در فرایند ارزیابی عملکرد موفق به کسب مقام نخست کشور شد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.