4
جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه، گفت:

خبرنگاران وظیفه دارند واقعیت‌ها را برای جامعه بیان کنند

  • کد خبر : 6772
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱
خبرنگاران وظیفه دارند واقعیت‌ها را برای جامعه بیان کنند
چکاوک نیوز_جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به حضور همه‌جانبه دشمنان در عرصه فضای مجازی اشاره کرد و گفت: خبرنگاران طلایه‌داران جنگ فرهنگی هستند و وظیفه دارند حقایق را بیان کنند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، سردار مسعود قنبری صبح امروز «یک‌شنبه ۲۱ مرداد ماه»، در مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدای رسانه استان کرمانشاه که به همت «بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه» در سالن اجتماعات سپاه ناحیه برگزار شد، اظهار کرد: شهادت شهید صارمی به‌ همراه دیپلمات‌های کشورمان در افغانستان در تقویم رسمی کشور ثبت شده و به‌پاس قدردانی از زحمات فعالان عرصه رسانه و خبرنگاران به نام روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه افزود: خبرنگاران بر اساس رسالت و وظیفه خود در تمامی حوادث و رخدادها حضور دارند و نسبت به پوشش رسانه‌ای و اطلاع‌رسانی درست و به‌هنگام برای جامعه تلاش می‌کنند. و قطعاً در مسیر انجام وظیفه اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به جامعه چالش‌ها و مشکلات بسیاری وجود دارد که خبرنگاران با تلاش، صبر و بردباری خود نسبت به انجام وظایف خود عمل می‌کنند.

دشمن جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی آغاز کرده:

سردار قنبری در ادامه گفت: امروزبه‌دليل تلاش‌های بی‌وقفه جوانان متعهد و متخصص کشورمان در عرصه نظامی پیشرفت‌هایی را در عرصه موشکی و تجهیزات نظامی به‌دست آمده است، از قدرت بازدارندگی مناسبی برخوردار هستیم اما دشمن جنگ دیگری را تحت عنوان جنگ فرهنگی علیه ایران اسلامی آغاز کرده است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه خبرنگاران را جهادگران و فعالان عرصه اطلاع‌رسانی و جهاد تبیین که مدنظر مقام معظم رهبری است دانست و گفت: امروز به برکت ایثار و فداکاری رزمندگان و شهدای دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت و شهدای خدمت کشورمان در آرامش و امنیت مثال‌زدنی قرار دارد، جوانان دهه هشتادی مشاهده می‌ شود این نوجوانان و جوانان در تمام عرصه‌های انقلاب اسلامی حضور دارند و حتی با فدای جان خود در راه انقلاب گام برمی‌دارند.

سردار قنبری در ادامه گفت: خبرنگاران وظیفه دارند واقعیت‌ها را برای جامعه بیان کنند و با قلم و قدرت رسانه با دروغ‌پردازی رسانه‌های معاند نظام مقدس جمهوری اسلامی مقابله کنند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه در ادامه گفت: امروز متأسفانه به‌دلیل ضعف سواد رسانه در جامعه شاهد بروز مشکلاتی در بستر فضای مجازی هستیم که رهبر معظم انقلاب فرمودند اگر رهبر نبودم حتماً مسئولیت فضای مجاری را عهده‌دار بودم.

سرهنگ غلامعلی یاربیگی ‌«فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه» در این نشست با اشاره به اهمیت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی، گفت: رسانه‌ها باید با روشنگری در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی، جامعه و به خصوص جوانان را در جریان این دستاوردها بگذارند.

سرهنگ یاربیگی انقلاب اسلامی را یک انقلاب تاریخی عنوان کرد که در جهان دستاوردهایش بی نظیر است.

جانشین فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه

لازم به ذکر است: چهار شهید خبرنگار مطعلق به استان کرمانشاه است، که از دو خانواده شهید فریدون کریمی و خانواده شهید احمد حجتی پور تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.