3
رئیس ستاد انتخابات استان، گفت؛

امروز نبرد دشمن نبرد رسانه ای است/امید به آینده در میان نسل جوان بالاست

  • کد خبر : 6025
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۰:۵۷
امروز نبرد دشمن نبرد رسانه ای است/امید به آینده در میان نسل جوان بالاست
رئیس ستاد انتخابات استان، گفت: امروز نبرد دشمن نبرد رسانه ای است، دشمن غیر از رسانه ها دیگر ابزاری ندارد که آحاد جامعه را از رشد کشور دلسرد کنند

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز،از کرمانشاه؛ نهمین نشت خبری ستاد انتخابات استان کرمانشاه، پیش از ظهر امروز در سالن جلسات معاونت سیاسی امنیتی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

دکتر علی شعبانی” رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه اظهار داشت: امروز نبرد دشمن نبرد رسانه ای است، دشمن غیر از رسانه ها دیگر ابزاری ندارد که آحاد جامعه را از رشد کشور دلسرد کنند.

دستگیر شدگان انتخابات منجر به پرونده قضایی نشدند

شعبانی با اشاره به بیش از ۱۰۰ نفر که به اتهام تخلفات انتخاباتی از جمله خرید و فروش آرا در سطح استان دستگیر شدند، گفت: پس از بررسی انجام شده و به دلیل نبود مستندات لازم منجر به تشکل پرونده قضایی نشده است.

اطلس انتخاباتی به تضمین ۱۰۰درصدی امنیت انتخابات منجر شد

به گفته رییس ستاد انتخابات استان: موردی در خصوص جرایم امنیتی و عمومی مرتبط با انتخابات در استان کرمانشاه گزارش نشده است، پیش از برگزاری انتخابات نیز مطالعه کافی در مورد چالش‌های امنیتی در استان انجام شد و اطلس انتخاباتی در این زمینه تدوین شد که به تضمین ۱۰۰ درصدی امنیت انتخابات منجر شد.

مردم در انتخابات حرف اول را می زنند

شعبانی تاکید کرد: تلاش لازم برای سلامت انتخابات در استان انجام شده و داوطلبانی که انتظار داشتند منتخب مردم شوند و این امر تحقق پیدا نکرده است باید در زمینه ارتباط گیری و عملکرد خود و توانایی خودشان در جلب آرا با مردم تجدید نظر کنند، قطعاً این مردم هستند که در انتخابات حرف اول را می زنند.

شعبانی به کسانی که اعتراضی دارند در خصوص روند انتخابات، گفت: با بیان سخنانی که جنبه مجرمانه دارد و نیز با تهمت هایی که به مسوولان، برخی نهادها و مجریان انتخابات نسبت می دهند نباید دست به تشویش اذهان عمومی بزنند و مردم را درگیر کنند، توصیه می شود اعتراضات خود را مستند اعلام کنند، در این خصوص هیأت نظارت و هیأت اجرایی؛ رسیدگی خواهند کرد.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه از مشارکت آگاهانه اقشار مختلف در این دوره از انتخابات قدر دانی کرد و افزود: دشمن تمام هنر رسانه ای خود را به کار بسته تا با دلسرد و نامید کردن مردم از شرکت در انتخابات بازدارد ولی رسانه های ما نشان دادند به خوبی توان مقابله با آنها را دارند.

امید به آینده در میان نسل جوان بالاست

شعبانی خاطر نشان کرد: پیش ثبت نام یک هزار و ۶۱ نفر برای انتخابات مجلس استان کرمانشاه که بیشتر آنها جوان بودند انجام شده و حضور پرشور این جوانان برای ثبت نام نشان داد که امید به آینده در میان نسل جوان کشور تا چه اندازه بالاست.

رییس ستاد انتخابات استان در ادامه گفت: مشارکت در این دوره از انتخابات و حضور افراد جدید در میان نامزدها و غیر قابل پیش بینی شدن نتایج انتخابات نشان داد مردم تصمیم گیرنده واقعی هستند.

شعبانی با اشاره به پایان شمارش آرا و اعلام نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه استان کرمانشاه، گفت: شش نفر از منتخبان مردم کرمانشاه مشخص شدند و چهار نفر برای کسب دو کرسی باقی‌مانده حوزه انتخابیه مرکز استان به دور دوم راه یافتند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6025

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.