1
رئيس دادگستري اسلام آبادغرب، گفت:

دستگاه قضائي و پليس بال هاي امنيت بخش جامعه هستند/ حمايت کامل دستگاه قضا از ماموريت هاي انتظامي

  • کد خبر : 6941
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
دستگاه قضائي و پليس بال هاي امنيت بخش جامعه هستند/ حمايت کامل دستگاه قضا از ماموريت هاي انتظامي
چکاوک نیوز_رئيس دادگستري اسلام آبادغرب از دستگاه قضائي و پليس به عنوان 2 بال امنيت بخش در جامعه ياد کرد و گفت: اين دو نهاد حاکميتي امروز مصمم تر از هر زماني ديگري به دنبال برقراري امنيت و بآرامش در جامعه هستند.

به گزارش خبری چکاوک نیوز از کرمانشاه، “يوسف جليليان” در ديدار با سرپرست فرماندهي و مديران انتظامي اسلام آبادغرب اظهار داشت: خوشحالم امروز توفيق خدمتگزاري به مردم شريف اسلام آبادغرب را که همواره مدافع و پشتيبان نظام و رهبري بوده اند، پيدا کرده ام.

وي با بيان اينکه براي خود هيچ شاني جز خدمت به مردم قائل نيستم، افزود: با کمک همه همکارانم در مجموعه قضائي و انتظامي تلاش مي‌کنيم بهترين خدمات را به مردم ارائه کرده و گره از مشکلات آنها باز کنيم.

جليليان همچنين با اشاره به اهميت و نقش پليس در برقراري نظم و امنيت جامعه، تصريح کرد: بدون ترديد اقتدار حاکميت و کشور در گرو اقتدار پليس است و تضعيف اين نهاد انقلابي به منزله تضعيف کشور و سست شدن پايه‌هاي امنيت جامعه است.

رئيس دادگستري اسلام آبادغرب در ادامه با اعلام حمايت کامل دستگاه قضائي شهرستان از اقدامات امنيت آفرين پليس و مأموران انتظامي، گفت: اين حمايت قطعاً باعث ارتقا و توسعه امنيت پايدار اسلام آبادغرب خواهد شد.

وي همچنين با قدرداني از حس مسئوليت پذيري فرمانده، مديران و کارکنان انتظامي اسلام آبادغرب براي کمک به دستگاه قضائي، گفت: مطمئن هستم با همين روحيه مي توان بر بسياري مشکلات غلبه کنيم و خدمات بهتري به شهروندان ارائه کنيم.

جليليان در پايان گفت: دستگاه قضائي و پليس به عنوان ۲ نهاد امنيت آفرين در جامعه کاملاً با يکديگر هماهنگ و تلاش مي‌کنند تا ضمن ارائه خدمات لازم به عموم شهروندان فضا را بيش از گذشته براي مجرمان تنگ کرده و اجازه عرض اندام به آنها ندهند.

آمادگي پليس اسلام آبادغرب براي تعامل با رئييس جديد دادگستري شهرستان

سرپرست فرماندهي انتظامي اسلام آبادغرب نيز در اين ديدار، با تبريک انتصاب جليليان به عنوان رئيس جديد دادگستري شهرستان، از وي به عنوان يکي از مديران خوشنام و کاردان دستگاه قضائي ياد کرد و گفت: اميدوارم حضور اين مدير توانمند در اسلام آبادغرب سرآغازي بر افزايش امنيت فعلي باشد.

سرهنگ آريا عبدي همچنين با اشاره به آمادگي پليس اسلام آبادغرب براي تعامل همه جانبه با رئيس جديد دادگستري شهرستان، ادامه داد: من و همکارانم آماده تر از هميشه عزم خود را براي برخورد با هرگونه ناهنجاري جزم کرده و بي ترديد قاطعانه با مجرمان برخورد مي کنيم.

وي در پايان به تعامل خوب پليس و دستگاه قضائي اسلام آبادغرب طي سال هاي اخير نيز اشاره کرد و با ابراز اميدواري نسبت به تداوم آن در دوران رياست رئيس جديد دادگستري و دادستان شهرستان، گفت: هر قدر اين تعامل افزون تر باشد عرصه بيشتر بر مجرمان تنگ شده و مردم از امنيت مضاعف تري برخوردار خواهند شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6941

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.