1
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

در رصد مشکلات حوزه کارگری با دقت نظر، تصمیمات ‏مناسب و منطبق با قوانین و مقررات اتخاذ شود  

  • کد خبر : 6533
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲:۳۷
در رصد مشکلات حوزه کارگری با دقت نظر، تصمیمات ‏مناسب و منطبق با قوانین و مقررات اتخاذ شود   
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در نشست با همکاران مدیریت روابط کار گفت: صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرما از وظایف و ماموریت های اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: در رصد مشکلات حوزه کارگری با دقت نظر، تصمیمات ‏مناسب و منطبق با قوانین و مقررات اتخاذ شود.

به گزارش خبری چکاوک نیوز، از کرمانشاه؛ بهروز جمشیدمفید در نشست تخصصی  و صمیمی با کارکنان مدیریت روابط کار صیانت از نیروی کار و تنظیم روابط کارگر و کارفرمایان را از ماموریت های اصلی و مهم وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دانست و گفت: پرهیز از نگرش بخشی، ایجاد تفکر سیستمی و قرار گرفتن در مسیر درست اداری به طور سیستماتیک قطعاً ما را در رسیدن به اهداف پیش بینی شده، هدایت می کند.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه با تاکید بر تسریع در امور مرتبط با مراجعان، عدالت محوری، تلاش در جهت بهبود وضعیت معیشتی کارکنان در جهت رضایت مندی نیروی انسانی به عنوان مهم ترین عامل سرمایه و ارتقای سازمان، تلاش و جدیت در کارها و ارتقا و بهره گیری حداکثری از توان نیروی انسانی را از اولویت های اداره کل عنوان کرد.

وی دین اسلام را کامل ترین و جامع ترین و مترقی ترین ادیان جهان برشمرد و گفت: مسلمان بودن ما افتخار بزرگی است که خداوند بر ما ایرانیان هدیه نموده و از این لحاظ بسیار خداوند را شاکریم.

بهروز جنشیدمفید در ادامه نقش مراجع حل اختلاف در شرایط کنونی، بسیار حساس و تاثیر گذار دانست و اظهار نمود: در رصد مشکلات حوزه کارگری و کارفرمایی، باید با دقت نظر، تصمیمات ‏مناسب و منطبق با قوانین و مقررات اتخاذ شود .‏

وی با تأکید در اولویت قرار دادن تکریم حداکثری مراجعین، گفت: ارتقای سطح رضایت ‌مندی مردم و افزایش میزان اعتماد آنها در وزارت از مهمترین اهداف و سیاست های این اداره کل قرار دارد، لذا در خوشرویی و برخورد مناسب با مراجعین باید سرلوحه  کارشناسان حوزه روابط ‏کار قرار گیرد. ‏

حسن مرادی معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، فروزان نظری مدیر شهرستان کرمانشاه، روسای ادارات ستادی و تنی چند از کارشناسان و اعضای مراجع تشخیص و حل اختلاف در این نشست ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در حوزه روابط کار، مسائل و مشکلات این حوزه را ارائه نمودند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6533

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.