4
شرکت توزیع برق استان کرمانشاه؛

پاداش درست مصرف کردن، جایزه گرفتن است)

  • کد خبر : 6679
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸
پاداش درست مصرف کردن، جایزه گرفتن است)
در پویش با انرژی از طرف شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه خودرو دنا پلاس اتوماتیک به آقای پیمان قهرمانی مشترک خوش مصرف برق در شهرستان صحنه با حضور استاندار، در استانداری کرمانشاه اهدا گردید.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه؛ در مورخه چهارشنبه « سوم مردادماه ۱۴۰۳»، طی مراسمی با حضور استاندار کرمانشاه، معاون اقتصادی استانداری، مدیران صنعت آب و برق استان و اصحاب رسانه به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، جایزه خودرو دنا پلاس اتوماتیک به برنده خوش شانس صحنه ای اهدا گردید.

پیمان قهرمانی از شهرستان صحنه برنده خوش شانس خودرو دنا پلاس اتوماتیک:

بر اساس این گزارش: این خودرو به جهت اجرای برنامه های مدیریت مصرف برق در بخش خانگی بود که آقای پیمان قهرمانی با شرکت در پویش با انرژی و کاهش ۱۵ درصدی مصرف برق خود توانست برنده خودروی دنا پلاس اتوماتیک شود.

با حد اقل ۱۵٪ کاهش مصرف برق نسبت به سال گذشته، شانس خود را در برنده شدن امتحان کنید:

مهندس محمد مرادی «مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه»، در این مراسم با اشاره به همکاری بسیار خوب مشترکین استان با صنعت برق اظهار داشت: علاوه بر پاداش های سال گذشته تعداد ۳۰۰ خودرو اتوماتیک و صدها جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی و لوازم برقی در نظر گرفته شده است که به مشترکین خوش مصرف که بتوانند مصرف برق خود را نسبت به سال گذشته حداقل ۱۵ درصد کاهش دهند تعلق خواهد گرفت.

استاندار کرمانشاه:

صحرایی استاندار کرمانشاه
با مصرف بهینه برق از پاداشهای صنعت برق بهره مند شوید

دکترمحمد طیب صحرایی «استاندار کرمانشاه»، در این مراسم ضمن تبریک به آقای پیمان قهرمانی مشترک خوش مصرف برق کرمانشاهی اظهار داشت: مشترکین عزیز با رعایت مدیریت مصرف بهینه برق علاوه بر کاهش هزینه های برق مصرفی خود به حفظ سرمایه های ملی کشور کمک کنند و از پاداش های صنعت برق بهره مند شوند.

پیمان قهرمانی برنده خوش شانس جایزه خودرو دنا پلاس اتوماتیک، به خبرنگاران، گفت: از ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری از طریق فضای مجازی با پویش با انرژی مطلع شدم و علاوه بر اینکه در سال گذشته مصرف برق خود را کاهش داده بودیم امسال نیز مصرف برق را نسبت به سال قبل ۱۵ درصد کاهش دادیم که به لطف خدا برنده این جایزه شدم.

قهرمانی از عموم مردم خواست با درست مصرف کردن برق هم می توانند کمک کنند که همه مردم بتوانند از برق به راحتی استفاده کنند هم از جوایز ارزنده ای که از طرف شرکت توزیع برق در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6679

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.