7
رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت:

مسابقه کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود

  • کد خبر : 5154
  • ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
مسابقه کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود
محمد هادی صحرایی« رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه» پیش از ظهر امروز، « چهارشنبه ۲۱ تیر ماه ۱۴۰۲»، در دومین جلسه خبری با تعدادی از اصحاب رسانه که جزء هیئت اندیشه ورز بانوان استان می باشند، از برگزاری مسابقه کتابخوانی بین خواهران با همکاری نهادکتابخانه های استان خبر داد.

به گزارش چکاوک نیوز ؛ صحرایی با اشاره به اینکه فراخوان این مسابقه داده شده و امروز آخرین روز ارسال مقالات به نهاد کتابخانه ها است، افزود: شش کتاب برای این منظور با عناوین دختران آفتاب، کلهر، قیام مسجد گوهرشاد، خاطرات صفیر، ‌‌ حجاب و حریم ریحانه در نظر گرفته شده تا علاقه مندان با مطالعه یک کتاب از این دسته دیدگاه خود را ارائه دهند و در مسابقه شرکت کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان از خواهران عضو هیئت اندیشه ورز حاضر در جلسه خواست، با بانوان در خصوص عفاف و حجاب صحبت کنند و دیدگاه ها و نظرات را به سمع و نظر عموم برسانند.

نشست خبری

حیا واجب تر حجاب:
رییس سازمان بسیج رسانه استان تأکید کرد: اگر کسی حیا داشته باشد، حجابش را نیز رعایت می‌کند،‌ پس بهتر است روی مسئله حیا بیشتر کار کنیم تا در کنارش حجاب نیز حفظ شود.

این مسئول از رسانه ها خواست در خصوص حجاب و عفاف در خانه و خارج از خانه روشنگری کنند.
صحرایی افزود: در مراکز آموزشی خصوصاً دانشگاه ها و مدارس، همچنین ادارات قانون هست که باید حجاب رعایت شود، حاضرین در این مراکز الگوی خوبی می توانندبرای عموم مردم خصوصاً جوانان و نوجوانان باشند.

صحرایی در ادامه سخنانش از راه اندازی تولید محتوی در قالب ۲۴ فیلم در خصوص گوهرشاد، شاهدان عینی و کتابهایی که مستند کشف حجاب هستند، در بسیج رسانه کرمانشاه خبر داد و افزود: رسانه ها در ارتباط با مردم و حضور در مراکز عمومی مهربانانه امر به معروف کنند، جملات طلایی بگویند و حال طرف مقابل را بسنجند.

لازم به ذکر است: اجتماع بزرگ مدافع حریم، با عنوان ( پای خانواده ایستاده ایم) راس ساعت ۱۷:۳۰ امروز در چهار راه نوبهار شهر کرمانشاه با حضور پرشور خانواده های محجبه را داریم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5154
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای مسابقه کتابخوانی در کرمانشاه برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.