4
نماینده ولی فقیه استان کرمانشاه، گفت:

حرف اول و آخر را رسانه میزند/رییس جمهور شهید تراز کار مدیریت کشور را ارتقاء داد

  • کد خبر : 6506
  • ۰۷ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۱
حرف اول و آخر را رسانه میزند/رییس جمهور شهید تراز کار مدیریت کشور را ارتقاء داد
حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، عصر چهارشنبه « ششم تیر ماه» در چهلمین روز از شهادت رییس جمهوری کشورمان و در آستانه برگزاری چهاردهمین مرحله انتخابات ریاست جمهوری، میزبان جمعی از خبرنگاران رسانه های کرمانشاه بود.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، محمد هادی صحرایی، رییس بسیج رسانه استان، سخنان خود را با گرامیداشت یاد شهیدآیت الله رییسی، آغاز کرد و افزود: امروز به عنوان سربازان جامعه رسانه‌ای نیاز است با اصحاب رسانه و اهل قلم مطالب در میان گذاشته شود.

صحرایی با اشاره به انتخابات هشتم تیرماه، از عموم مردم خواست با آگاهی به پای صندوقهای رأی برای انتخاب سرنوشت کشورشان حضور داشته باشند، هر کدام از این شش کانداها با اکثریت آرا منتخب مردم باشند، ما به عنوان رییس جمهور کشورمان به آن احترام می گذاریم.

رییس جمهور شهید تراز کار مدیریت کشور را ارتقاء داد: 

حجت الاسلام والمسلمین غفوری با گرامیداشت یاد شهید آیت الله رییسی، اظهار کرد: هم خداوند دیده و هم ملت، البته دشمنان ما که ما را زیر ذره‌بین دارند بهتر دیدند، که رییس‌جمهور شهید کار هشت سال دولت را طی سه سال انجام داد، تاریخ قضاوت خواهد کرد که در این کشور به ملت چه گذشته، و طی این سه سال خدمات دولت رییسی برای کشور تا چه اندازه مثمر ثمر بوده است، خداوند درجاتش را متعالی کند.

در گذشته مهمترین رسانه ممبربود و تعزیه:

امام جمعه کرمانشاه، خاطر نشان کرد: در گذشته مهمترین رسانه ممبربود و نمایش‌های دینی و مذهبی مانند تعزیه و اطلاعیه هایی از سوی بزرگان منتشر می شد، رسانه از رادیو شروع شد، بعد به تلویزیون، ماهواره، فضای مجازی و اینترنت که در این عصر میگویند هر کاری می خواهید انجام دهید۹۰٪ صرف رسانه و تبلیغ کنید. حالا در این رسانه آنچه خط قرمز محصوب می شود، فقط منافع صاحبان رسانه بود.

حجت الاسلام غفوری، با اشاره به اینکه اکنون دنیا فهمیده رسانه های غربی رسماً دروغ می گویند، تاکید کرد: رسانه های بومی، ملی، دینی و مذهبی ما نیتشان بر اساس اخلاق بود و آنچه هنر ملت فرهیخته ما می باشد، این است که ملت ایران در طول تاریخ پیشتاز عرصه علم بوده و ما انتظار داریم در عرصه رسانه از طیف متدین و انقلابی پای کار بیایند.

گفتنی است: در این جلسه مدیران، مسوولان، خبرنگاران و نمایندگان رسانه های مختلف نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص سواد رسانه ارائه دادند/ مهین رحمانی خبرنگار بسیج رسانه استان کرمانشاه

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6506

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.