4
استاندار کرمانشاه تاکید کرد:

حدود ۴۰ دستگاه و اداره در سطح استان مصرف بهینه برق را رعایت نکرده/ با دستگاه‌هایی که افزایش مصرف برق داشته باشند برخورد جدی می شود

  • کد خبر : 6676
  • ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
حدود ۴۰ دستگاه و اداره در سطح استان مصرف بهینه برق را رعایت نکرده/ با دستگاه‌هایی که افزایش مصرف برق داشته باشند برخورد جدی می شود
استاندار کرمانشاه با اشاره به افزایش دما و پیک بالای مصرف برق تأکید کرد: با دستگاه‌های مصرف برق بالا داشته باشند بر خورد جدی می شود.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه،محمدطیب صحرایی صبح امروز چهارشنبه « سوم مردادماه ۱۴۰۳»، در جلسه کارگروه مدیریت تقاضا و مصرف برق استان کرمانشاه در جمع مسئولان ذی ربط در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری، با اشاره به اینکه حدود ۴۰ دستگاه و اداره در سطح استان مصرف بهینه برق را رعایت نکرده و افزایش مصرف داشته‌اند، گفت: باید با دستگاه‌هایی که افزایش مصرف برق داشته‌اند بدون اغماض برخورد شود و اعمال مقررات صورت گیرد.

بیمارستان ها و مراکز خدمات درمانی مستثنی هستند:
استاندار کرمانشاه مصرف برق را برای بیمارستان‌ها و مراکز خدمات درمانی به لحاظ شرایط خاصشان مستثنی دانست و افزود: برخورد با دستگاه‌های پرمصرف باید با رعایت الزام خدمات رسانی به مردم باشد و هیچ اختلالی در امور مردم ایجاد نشود.

صحرایی تأکید کرد: استفاده از دیزل ژنراتور در دستگاه‌ها و ادارات الزامی است و جدول زمان‌بندی برای استفاده از دیزل ژنراتور در ادارات، دستگاه‌ها و صنایع تدوین شود،لازم است، ادارات از ساعت ۹ تا یازده از دیزل ژنراتور استفاده کنند، همین روال در مورد صنایع هم باید رعایت شود.

مدیر ارشد استان در ادامه خواستار تأمین سوخت کافی مورد نیاز دیزل ژنراتورها از سوی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی و با تایید شرکت توزیع برق شد و افزود: باید برای محدودیت مصرف برق و همچنین کاهش ساعت کاری و یا تعطیلی ادارات در روزهای گرم اول هفته آینده، با قید فوریت تصمیم‌گیری شود.
صحرایی در خاتمه سخنانش گفت: مدیریت مصرف برق در روزهای هفته آینده در ستاد استان جمع بندی و اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6676

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.