5
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه گفت: 

وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ایجاد فضای روح‌افزا و امیدافزا است/ جهاد اکبر مبارزه با نفس است

  • کد خبر : 6270
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۱
وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ایجاد فضای روح‌افزا و امیدافزا است/ جهاد اکبر مبارزه با نفس است
حضور پرشور مردم در ارتفاعات بازی‌دراز شهرستان سرپل‌ذهاب تجدید میثاق با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، ولایت‌فقیه و شهدا است و این رویداد ملی هرساله با استقبال بیشتر مردم مواجه می‌شود. مردم در چهل و سومین سالگرد باز پس گرفتن ارتفاعات بازی دراز از دست دشمن بعثی آمدند تا بار دیگر به راه شهدا لبیک بگویند.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی « فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه در مراسم صعود سراسری سالروز عملیات بازی‌دراز و افتتاحیه اردوهای راهیان نور کشور، اظهار کرد: مردم استان کرمانشاه و دیگر استانهای کشور در مراسم چهل و سومین سالروز عملیات بازی‌دراز برای ارتباط بیشتر با شهدا و معرفت‌ افزایی در این مراسم حاضر شده‌اند.

سردار ریحانی تأکید،کرد: همه ما وظیفه داریم با هوشیاری و آگاهی در صحنه دفاع از انقلاب حضور داشته باشیم، وظیفه تک‌تک ما در جهاد تبیین ایجاد فضای روح‌افزا و امید افزا است و در مقابل دشمنان ایستادگی کنیم، جهاد اکبر مبارزه با نفس است.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص)، استان کرمانشاه، در ادامه گفت: مردم سراسر کشور امروز شاهد برگزاری یک رویداد بزرگ سیاسی، فرهنگی و اجتماعی در ارتفاعات بازی‌دراز هستند، که خیل عظیم زائران در این منطقه حاضر شده‌اند.

سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر مردم در ارتفاعات بازی‌دراز خواهیم بود:

ارتفاعات بازی دراز

سردار ریحانی، گفت: تمام زیرساخت‌های لازم برای اسکان و پذیرایی زائران بازی‌دراز توسط دستگاه‌های مختلف اجرایی و خدمات‌رسان فراهم شده است و این آمادگی وجود دارد تا در سال‌های آینده شاهد حضور بیشتر مردم در ارتفاعات بازی‌دراز باشیم.

این مسئول در بخش دیگری از سخنانش به عملیات وعده صادق اشاره کرد و افزود: این عملیات منجر به شکست بزرگی برای دشمن در برابر جبهه حق شد و فضایی امید بخش و قدرتمند و روح افزا را برای جهان اسلام و به خصوص ایران اسلامی رقم زده است و اقتدار مولفه‌های گوناگونی دارد که یکی از آن‌ها حضور مردم در صحنه‌های مختلف است و انقلاب اسلامی ایران توانسته به واسطه حضور پر شور مردم در مراسمات نقشه‌های دشمن را خنثی کرده است.

سردار ریحانی عملیات طوفان الاقصی را شکست بسیار بزرگ عملیاتی و اطلاعاتی برای رژیم صهیونیستی دانست و افزود: تحقق وعده پیروزی الهی پس از این عملیات شکست بسیار بزرگتری را برای دشمن رقم زد.

مردم همواره پای کار انقلاب هستند و هر کجا نیاز بوده در میدان حاضر شده‌اند:

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)کرمانشاه در ادامه گفت: نیروهای مسلح کشور گوش به فرمان ولایت‌فقیه و فرمانده‌ کل قوا هستند و آماده‌اند تا فرامین رهبر معظم انقلاب را به مرحله اجرا برسانند و مردم همواره پای کار انقلاب هستند و هر کجا نیاز بوده در میدان حاضر شده‌اند و راه شهدا را ادامه داده‌اند. و در مقابل هجمه‌های مختلف دشمن محکم ایستاده‌اند، با اعتماد به وعده‌های الهی عقیده داریم پیروزی نهایی از آن جهان اسلام و جبهه حق خواهد بود.

گفتنی است: عملیات ظفرمند «بازی دراز» در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۰ از سوی رزمندگان سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران با پشتیبانی تیزپروازان هوانیروز کرمانشاه که در راس آنان خلبان شهید شیرودی حضور داشت، انجام شدودشمن با تحمل هزاران کشته و صدها اسیر و انهدام تانک ها و تجهیزات نظامی مجبور به عقب نشینی شد.

بازی دراز

در عملیات بازی دراز، ۵۴ دستگاه تانک و نفربر، سه فروند هواپیما، ۲ فروند بالگرد، ۲ دستگاه ادوات مهندسی دشمن بعثی منهدم و بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ سرباز رژیم بعث عراق نیز کشته، زخمی و اسیر شدند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.