5
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه:

قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هرجا در راستای محرومیت زدایی لازم باشد پای کار است

  • کد خبر : 5471
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸
قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هرجا در راستای محرومیت زدایی لازم باشد پای کار است
آئین اهدا ۵۰۰ سری جهیزیه به نوعروسان امروزیکشنبه ۱۶ مهر ماه ۱۴۰۲»به همت سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه و قرار گاه محرومیت زدایی سپاه، با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استاندار و جمع کثیری ازمسوولان استان و زوج‌های جوان در حسینیه ثارالله سپاه کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ سردار بهمن ریحانی «فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه»، در این مراسم اظهار داشت: ازدواج امر الهی است که دل‌ها را به هم پیوند می‌زند و انس و محبت بین انسا‌ن‌ها ایجاد می‌کند،ازدواج مایه آرامش است.

سردار ریحانی با اشاره به ترویج ازدواج آسان، یکی از مسوولیت‌های نظام و حاکمیت را تسهیل ازدواج دانست و افزود: قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه هر جایی در راستای محرومیت‌زدایی نیاز باشد از خانه‌سازی، راه‌سازی و ساخت مسجد گرفته تا ازدواج آسان جوانان پای کار است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه، گفت: در تلاش هستیم با شناسایی زوجین نیازمند و تهیه جهیزیه که به جهت مشکلات اقتصادی زندگی‌ مشترکشان به تعویق افتاده، ازدواج آسان را در جامعه ترویج دهیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه

دشمنان در فضای تبلیغاتی زوج‌های مارا از فرزند آوری منع میکنند:

در ادامه این مراسم: دکتر محمدطیب صحرایی «استاندار کرمانشاه »، از تلاش‌ دشمنان برای ضربه زدن به جایگاه و بنیان خانواده و به تناسب آن برای ضربه زدن به کشور، اشاره کرد و افزود: دشمن در تلاش است که با ضربه زدن و زیر سوال بردن بنیان و شأن خانواده به اسلام ضربه بزند.

صحرایی افزود: دشمنان در فضای تبلیغاتی غرب زوج‌های جوان ما را از فرزندآوری منع می‌کنند این در حالی است که اغلب سلبریتی‌های غربی تعداد فرزندانشان زیاد است.

استاندار کرمانشاه در پایان سخنانش از زوجین های جوان خواست ملاک زندگی خود را بر مبنای سازگاری و سازش استوار کنند تا خوشبخت باشند.

جشن وصال به همت سپاه حضرت نبی‌ اکرم(ص) استان کرمانشاه و قرار گاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران با اهدای ۵۰۰ سری جهیزیه

لازم به ذکر است: این مراسم با جاری شدن خطبه عقد دو زوج جوان توسط نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه همراه بود و قرار است اهدا جهیزیه به زوج‌های نیازمند دیگر ادامه داشته باشد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5471
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای قرارگاه محرومیت زدایی سپاه هرجا در راستای محرومیت زدایی لازم باشد پای کار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.