5
معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه، مطرح کرد:

ترویج فرهنگ استاندارد بین عموم مردم بیش از پیش الزامی است   

  • کد خبر : 6462
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۶
ترویج فرهنگ استاندارد بین عموم مردم بیش از پیش الزامی است    
تشکیل کارگروه ترویج و فرهنگ استاندارد، با هدف آشنایی حقوق مصرف کنندگان با حوزه استاندار، پیش از ظهر امروز« سه شنبه ۲۹ خرداد ماه در سالن جلسات اداره کل استاندارد استان کرمانشاه با حضورمعاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل استاندارد استان، ،رییس. اداره اندازه شناسی، اوزان و مقیاس ها، کارشناس ترویج، جمعی دیگر از همکاران مربوطه و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگارچکاوک نیوز از کرمانشاه، دکتر سیروس میرزابیگی «معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل استاندارد استان»، با اشاره به اینکه استاندارد در همه مراحل زندگی نقش مهمی دارد، اظهار کرد: رییس جمهور شهید حضور فعال در کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل داشتند و به استاندارد سازی همه کارگاه ها تأکید می کردند، لازم است با اطلاع رسانی به عموم مردم بیش از پیش فرهنگ استاندارد را بین عموم مردم ترویج دهیم.

در انتخابات هشتم تیر ماه هستیم:

میرزابیگی با اشاره به انتخابات هشتم تیر ماه پیش رو، احاد مردم را به پای صندوق های رای برای تعیین سرنوشت کشورشان با نقش آفرینی با بصیرت و آگاهی برای انتخاب ریاست جمهور مورد نظرشان دعوت کرد و افزود: ما در همه امور در حوزه تخصصی خودمان در انتخابات ۸ تیر ماه هستیم.

میرزا بیگی تأکید کرد: بر اساس اظهار نظر کاندیداها و به همت رییس جمهور شهید در دولت سیزدهم بعضی از مشکلات کارگاه ها حل شد.

وی خاطرنشان کرد: شهید آیت‌الله رییسی با حضور در کارگاه های تعطیل و نیمه تعطیل در فعال شدن آنها تأثیر داشتند، از عامه مردم دعوت می شود به پای صندوقهای رأی با قوت به سمت کارهای فرهنگی پیش برویم.

معاون منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل استاندارد استان کرمانشاه

میرزابیگی در پایان سخنانش در خصوص آگاه سازی مردم از استاندارد سازی معتقد بود در این راه باید با جدیت کوشش کنیم و هزینه صرف شود تا مردم به حقوق خود آگاه باشند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6462

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.