2
طی ۲۴ ساعت گذشته؛

تردد زائران اربعین در مرز خسروی از ۴۱ هزار نفر عبور کرد  

  • کد خبر : 6818
  • ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
تردد زائران اربعین در مرز خسروی از ۴۱ هزار نفر عبور کرد   
چکاوک نیوز_مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تردد زائران از مرز خسروی در شبانه‌روز گذشته به ۴۱ هزار و ۷۱۰ نفر رسید که در مقایسه با روز قبل بیش از ۱۳ هزار نفر افزایش داشته است.

به گزارش خبری چکاوک نیوز از کرمانشاه، سید شهرام کهریزی؛ افزود: از مجموع زائرانی که در ۲۴ ساعته گذشته از مرز خسروی برای حضور در راهپیمایی اربعین حسینی تردد کردند ۳۸ هزار و ۲۵۲نفر زائران خروجی شامل ۳۷ هزار و ۵۳۱ نفر زوار ایرانی و مابقی غیر ایرانی هستند.

وی اظهار کرد: همچنین روز گذشته شاهد بازگشت ۳هزار و ۳۶۵ نفر از زائران ایرانی از مرز رسمی خسروی به کشورمان بودیم و همچنین ۹۳ نفر از مسافران خارجی نیز از این مرز وارد کشورمان شدند و هر قدر به اربعین حسینی نزدیک می شویم بر تعداد ورود و خروج زائرانی که مرز خسروی را برای حضور در پیاده روی اربعین انتخاب کرده اند، افزوده می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: در مجموع از ابتدای ماه صفر و با شروع سفرهای اربعینی تا پایان روز گذشته (۲۴ مردادماه) در مجموع ۱۲۱ هزار و ۳۴۳ نفر از زوار از مرز خسروی تردد کرده اند.

وی اظهار کرد: اکنون تردد زائران از مرز خسروی به صورت روان در جریان است و تمام نیروها و امکانات مجموعه راهداری برای ارائه خدمت به مردم بویژه مسافران فراهم است.

سید شهرام کهریزی در پایان افزود: کلیه نیروهای راهداری بصورت گشت های شبانه روزی در محورهای مواصلاتی حضور دارند و هموطنان می‌توانند آخرین وضعیت راه‌های استان را شماره گیری ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطلع شوند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6818

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.