1

کارگاه های آموزش ایده پردازی و شیوه های اجرا در هنرهای مفهومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، برگزار شد

  • کد خبر : 6912
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۴:۱۰
کارگاه های آموزش ایده پردازی و شیوه های اجرا در هنرهای مفهومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، برگزار شد
چکاوک نیوز_در راستای برگزاری چهارمین جشنواره هنرهای مفهومی دو کارگاه آموزشی با هدف ارتقا سطح کیفیت آثار ارائه شده در این جشنواره برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار چکاوک‌نیوز از کرمانشاه، روزبه حبیبیان «دبیر چهارمین جشنواره هنرهای مفهومی»، نخست درباره کیفیت و شیوه های اجرا در آثار ارائه شده در این جشنواره برای حاضرین سخن گفت و سپس شرکت کنندگان درباره سایر آثار به گفتگو پرداختند.

در کارگاه دوم بهروز نقی پور نیز درباره مختصات یک اثر هنری در دنیای امروز و تفاوت سایر اشکال هنری با هنرهای مفهومی برای حضار سخن گفت.این دو کارگاه از مجموعه کارگاه‌های تخصصی هنری قرارگاه شهید آوینی بود که با حمایت موسسه مجری طرح (میراث جاودان هنر کرمانشاه) در حوزه تجسمی طراحی و اجرا گردید.

آثار ۲۸ هنرمند در جشنواره پذیرفته شده

گفتنی است چهارمین جشنواره هنرهای مفهومی کرمانشاه با طراحی و اجرا توسط انجمن طراحان گرافیک کرمانشاه و با حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و برخی نهادهای فرهنگی مرکز، از ششم تا پانزدهم مهرماه در کرمانشاه برگزار می گردد که آثار ۲۸ هنرمند در بخش مسابقه این جشنواره پذیرفته شده است.

کارگاه های آموزش ایده پردازی و شیوه های اجرا در هنرهای مفهومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه

کارگاه تخصصی هنر خوشنویسی به ایستگاه پایانی رسید.

سلسله کارگاههای تخصصی خوشنویسی استان کرمانشاه که از مجموعه برنامه های برگزاری کارگاه‌های تخصصی هنر مصوب قرارگاه شهید آوینی بود توسط موسسه میراث جاو دان هنر کرمانشاه با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن خوشنویسان استان برگزار گردید.

این مجموعه کارگاه‌ها یا شرکت ۵۸ هنرمند ممتاز و فوق ممتاز خوشنویسی از مرداد ماه سال جاری آغاز گردید. در این برنامه هنرجویان در دوکلاس تقسیم بندی و طی دوهفته در کارگاه‌های تخصصی کتابت- قطعه نویسی – چلیپا- شکسته نستعلیق و سطر نویسی شرکت نمودند .‌
سپس در یک کارگاه تجمیعی یک روزه در اردوگاه امام حسن مجتبی شهرستان صحنه مباحث مختلف تخصصی هنر خوشنویسی در روز پنج شنبه ۱۵ شهریورماه ۱۴۰۳ به مربیگری استاد غلامی از هنرمندان خوشنویس برجسته کشور و عضو شواری عالی انجمن خوشنویسان ایران را فرا گرفتند.

گفتنی است در این کارگاه‌ها که با تدریس اساتید جواری- زمزیا – رفیعی – وکیلی و سلیمی برگزار گردید تمام هنرمندان شرکت کننده به خلق و تولید یک اثر مبادرت خواهند نمود .

این برنامه از مجموعه برنامه های کارگاه‌های تخصصی هنر است که توسط موسسه میراث جاودان هنر برگزار گردید .

این کارگاه‌ها در در ۱۰ جلسه یکروزه و با حضور اساتید برجسته استان و کشور برگزار گردید.

کارگاه های آموزش ایده پردازی و شیوه های اجرا در هنرهای مفهومی به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه، برگزار شد

به شش اثر منتخب جایزه اهدا شد

در روز پایان کار این کارگاهها با حضور استاد حسین غلامی عضو شورای ارزشیابی انجمن خوشنویسان ایران و تعداد ۵۸نفر از هنرمندان خوشنویس استان کرمانشاه درمحل چهار باغ شهرستان صحنه برگزار شد. در نهایت پس از تولید آثار و در پایان کارگاه‌ها تعداد ۶ اثر انتخاب و به آنها جوایز ارزنده اهدا شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6912

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.