3
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: 

برگزاری مراسم سوگواره شهدای خدمت در کرمانشاه 

  • کد خبر : 6339
  • ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰:۴۸
برگزاری مراسم سوگواره شهدای خدمت در کرمانشاه 
شهید جمهور تراز کار و خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ارتقاء داد.

به گزارش خبری چکاوک نیوز از کرمانشاه؛ مراسم سوگواره شهدای خدمت عصر یکشنبه به‌مناسبت شهادت آیت الله رئیسی شهید جمهور و شهدای همراه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، معاون سیاسی استاندار کرمانشاه، مدیرکل فرهنگ، هنر و ارشاد اسلامی استان و جمع کثیری از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه این استان درمحل همایشهای تالار انتظار شهر کرمانشاه در راستای ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت خصوصاً سید شهیدان خدمت آیت الله رئیسی توسط اصحاب فرهنگ و هنر کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام غفوری با اشاره به ۲۲ ویژگی و خصوصیت ذکر شده از سوی مقام معظم رهبری در پیام تسلیت شهید جمهور، اظهار کرد: آیات معتددی از قرآن کریم پشتوانه هر کدام از ویژگی‌های ذکر شده همچون رفتار، اخلاق، خستگی‌ناپذیری و…وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در استان، با اشاره به آیاتی از قرآن کریم با مضمون اینکه مردانی هستند هیچ تجارت و معامله‌ای آن‌ها را از یاد خدا غافل نمی‌کند، از اقامه نماز و پرداخت زکات غافل نمی‌کند به خاطر اینکه به زندگی ابدی و آخرت اهمیت زیادی می‌دهند و از فقر زندگی اخروی می‌ترسند و خداوند متعال نیز بهترین کاری که در دنیا انجام داده‌اند پاداش کل زندگی آن‌ها قرار می‌دهد.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و شهدای همراهش هنرمندانه اخلاق‌ورزی، محبت و خدمت می‌کردند، این عزیزان برای راحتی جامعه و مردم به خود خستگی تحمیل می‌کردند.

حجت‌الاسلام غفوری خاطر نشان کرد: شور و عظمت ملت در مراسمات شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی را از دست نداده‌ایم بلکه تازه به دست آورده‌ایم، شهید سرمایه‌ای ماندگار برای کشور است.

وی با بیان اینکه شهید جمهور تراز کار و خدمت را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارتقا داد، افزود: حقیقتا این ملت، ملتی بسیار با ظرفیت، توانمند، فاضل، شجاع، اهل استقامت و اهل ایستادگی است که در اوج دشواری هنرمندانه خود را به نمایش می‌گذارند تا شاهد پیشرفت کشور باشند.

شهید رییسی تمام وجودش را وقف مردم کرد:

معاون سیاسی استاندار کرمانشاه

در ادامه مراسم دکترعلی شعبانی «معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه»، اظهار کرد: فضای غم و سوگی که امروز کشور درگیر آن است در پی از دست دادن مردی است که تمام وجودش را محو خدمت به مردم کرد.

شعبانی افزود: شهید رئیسی تمام وجودش را وقف مردم کرد و مردم هم به او عشق می‌ورزند و در نبود ایشان سوگوار و غمگین هستند.معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مردم خدمت صادقانه را دوست دارند و خداوند پاداش صادقین را به واسطه صدق می‌دهد.

این برنامه‌ها با مداحی، تنبور نوازی در سوگ سید شهیدان خدمت و طراحی از چهره آیت الله رئیسی توسط هنرمندان کرمانشاهی همراه بود.

برگزاری مراسم سوگواره شهدای خدمت در کرمانشاه 

گفتنی است، در پایان این مراسم طوماری در جهت تقدیر از خدمات شهدای خدمت توسط اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان کرمانشاه به امضا رسید.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6339

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.