به گزارش خبری چکاوک نیوز؛ دکتر تحویلیان در مراسم گرامیداشت روز ملی منابع انسانی با اشاره به اهمیت نیروی انسانی در هر جامعه ای افزود: خوشبختانه در ایران اسلامی در کنار سایر مولفههای پیشرفت، سرمایه ارزشمند نیروی انسانی، در عالیترین سطح در دسترس است.
ایشان افزود: منابع انسانی در سازمان بیمه سلامت به عنوان یک سرمایه راهبردی همواره مدنظر بوده و کسب رضایت نیروی انسانی در اولویت است. وی گفت: در نظر داریم در اداره کل بیمه سلامت استان کرمانشاه با جهتگیری حفظ حداکثری کرامت کارکنان، تداوم جلسات نشستهای صمیمی با همکاران را شاهد باشیم.
در این مراسم، دکتر بهزاد مهکی، معاون توسعه مدیریت و منابع بیمه سلامت استان کرمانشاه نیز گفت: بدون شک نیروی انسانی ارزشمندترین رکن در هر سازمانی است. وی افزود: اگر تجهیزات، فضای فیزیکی و سایر منابع مناسب وجود داشته باشد، اما نیروی انسانی کارآمد، اخلاق مدار و متعهد در دسترس نباشد، قطعا امور پیش نخواهد رفت.
دکتر مهکی با ارائه گزارش عملکرد ۶ ماهه اداره کل بیمه سلامت در حوزه منابع انسانی اعلام کرد که در حوزه تعامل و همفکری با همکاران، اقداماتی مانند برگزاری جلسات صمیمانه با کارکنان تمام واحدهای اداره کل، برگزاری جلسه با مدیریت بیمه آتیهسازان جهت پیگیری مطالبات و پاسخدهی سریع به مراجعات و مطالبات همکاران انجام شده است.
در حوزه رفاهی و مناسبتی نیز اقدام به تشکیل شورای فرهنگی، تصویب شیوهنامه برگزاری مراسم مربوط به همکاران، تقدیم بسته فرهنگی شب یلدا، برگزاری مراسم افطاری و برگزاری تعداد کمنظیری مراسم و جشن شده است.
همچنین در راستای تقویت کادر نیروی انسانی، جذب ۱۴ نیروی طرحی، اخذ مجوزهای واگذاری خدمات نگهبانی و فناوری اطلاعات، افزایش تعداد نیروهای خدمات، افزایش ۲ خودرو و تقویت کادر اداری شهرستانها انجام شده است.
در زمینهی فضای فیزیکی نیز اخذ موافقت احداث پارکینگ اداره کل با اعتبار اولیه ۲۵ میلیارد تومان، اخذ اعتبار و احداث دو باب مامورسرا در شهرستانهای صحنه و پاوه، اخذ موافقت احداث ساختمان اداری ۲ شهرستان، اخذ موافقت اجاره کامل یک مجتع اقامتی چندواحدی، افزایش کمی و کیفی فضای فیزیکی و اتمام اجرای فاز اول بام سبز انجام شده است.
در خصوص خرید تجهیزات، نسبت به خرید دهها دستگاه تجهیزات رایانهای، تجهیزات اداری مورد نیاز بیش از ۲۰ همکار، ۱۲ نمایشگر جهت سالن جلسات، تجهیزات کامل ۳ اداره شهرستان، سرویس پذیرایی کامل جهت طبقات و میز، صندلی و سرویس پذیرایی، اقدام شده است.
در راستای اصلاح فرایندها و تدوین و اجرای شیوهنامههای مفید، شاهد انتصاب یکی از بانوان گرامی در جایگاه ریاست اداره برای اولین بار، پیشتازی در انجام فرایندهای اداری و اجرای شیوهنامههای ابلاغی، موافقت با دورکاری بانوان دارای فرزند زیر ۱۲ سال در روزهای پنجشنبه، اصلاح فرایند پرداخت اضافهکار و برنامهریزی جهت پرداخت مبتنی بر عملکرد، تشکیل کمیته خرید و اصلاح فرآیند خرید و درخواست کالا و هزینهکرد حداکثری اعتبارات جاری بودهایم.
در حاشیه این مراسم، در اقدامی مبتکرانه، تولد ۳۱ نفر از همکاران متولد ماههای فروردین و اردیبهشت با اهداء لوح، هدیه و تهیه کیک، تبریک گفته شد. همچنین از ۱۰ نفر کارکنان امور اداری قدردانی گردید.