1

برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار و رونمایی از پوستر جشنواره «ابوذر»

  • کد خبر : 6882
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۲:۴۹
برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار و رونمایی از پوستر جشنواره «ابوذر»
چکاوک نیوز_برگزاری آیین گرامیداشت روز خبرنگار و رونمایی از پوستر جشنواره «ابوذر»با حضور نماینده ولی فقیه در استان، استاندار کرمانشاه، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، پیشکسوتان و جمع کثیری از خبرنگاران رسانه‌های مختلف شامگاه « نهم شهریور ماه» در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، این مراسم که به دلیل هم زمانی با آیین برگزاری مراسمات اربعین حسینی و میزبانی استان کرمانشاه از انبوه زائران امام حسین (ع)، و با درخواست جمعی از اهالی رسانه با تأخیر برگزار شد، تعدادی از فعالان رسانه دیدگاه‌ها و نظرات خود را بیان کردند و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله غفوری «نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه»، دکتر محمد طیب صحرایی «استاندار کرمانشاه» و پوریا جلالی«مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایراد سخنرانی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در این مراسم با تبریک به اهالی قلم، اظهار داشت: اواسط مهرماه در تمام نقاط استان برنامه‌های فاخر فرهنگی اجرا می‌شود به طوری که هر کرمانشاهی از منزل خارج شود شاهد این برنامه‌ها خواهد بود.

رتبه نخست استان از رخدادهای فرهنگی هنری

پوریا جلالی با اشاره به اینکه در سه سال گذشته ارزیابی‌هایی از رخدادهای فرهنگی و هنری در سراسر کشور انجام شده، استان توانسته رتبه‌های نخست کشور را کسب کند این را مرهون اصحاب فرهنگ و هنر رسانه می دانیم.

جلالی در ادامه گفت؛ کرمانشاه در حوزه موسیقی نواحی و حوزه مد و لباس جزو پنج استان برتر کشور بوده و جزو استان برتر در حوزه هنرهای تجسمی می باشد.

هنرمندان از ۱۷ استان راوی غزه در کرمانشاه بودند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه یکی از سیاست‌هایی که طی سه سال گذشته مدنظر بوده ترویج خیابانی کردن رخدادهای فرهنگی هنری دانست و افزود: در نمایشهای خیابانی راویان غزه هنرمندانی از۱۷ استان حضور داشتند و موسیقی خیابانی مورد توجه بوده و تلاش می‌شود در ماه‌های آینده نیز تداوم داشته باشد.

جلالی از دو دورهمی در حوزه هنرمندان و یک دورهمی در حوزه رسانه خبر داد که قرار است برگزار شود. و افزود؛ در استان ۳۳ قطعه موسیقی در حال تدوین است که شامل پنج سرود در حوزه خانواده و ۱۲ فیلم مستند و داستانی در حوزه اربعین می باشد.

این مسئول از خلق ۱۶۰ اثر هنرهای تجسمی خبر داد و افزود؛ این آثار تا پایان سال جاری به نمایش گذاشته می شود و ۱۵ اثر نمایشی دیگر نیز در حال تولید داریم.

پوریا جلالی

هر کرمانشاهی شاهد یک رخداد فرهنگی خواهد بود

جلالی تاکیدکرد: از اواسط مهر ماه هر کرمانشاهی با این آثار فاخر مواجه خواهد شد به طوری که هر کرمانشاهی که از منزل خود خارج شود شاهد یک رخداد فاخر فرهنگی هنری خواهد بود.

گفتنی است؛ در پایان مراسم همچون سنوات گذشته از اهالی رسانه حاضر در مراسم تجلیل شد و پوستر جشنواره رسانه ابوذر نیز رونمایی شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.