3
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه؛

این انقلاب مسیر تاریخ را در دنیا تغییر داد

  • کد خبر : 6420
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۳:۰۶
این انقلاب مسیر تاریخ را در دنیا تغییر داد
همایش جهاد تبیین و مشارکت حداکثری در انتخابات، با حضور استاندار، فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان، نماینده ولی فقیه در سپاه استان، رئیس ستاد انتخابات استان، فرمانده هان سپاه شهرستانها، فرمانداران شهرستانها، ائمه جمعه شهرستانها، مدیران دستگاه های اجرایی در سالن شهدای دولت استانداری پیش از ظهر امروز «سه شنبه ۲۲ خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی” فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان در این مراسم، سخنان خود را با گرامیداشت یاد شهدا آغاز کرد و اظهار داشت؛ مردم بالغ بر ۴۰ سال است از نظام، انقلاب، راه شهیدان و راه امام (ره)، دفاع میکنند و بحمد خداوند دست هم نخواهند کشد، همه ما باید تلاش کنیم مشارکت در انتخابات را بین عموم مردم بالا ببریم.

برای جلب مشارکت حداکثری مردم بایدجهادتبیین داشته باشیم:

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به اشاره به تلاش دشمنان برای دلسرد کردن مردم ایران برای حضور در پای صندوقهای رای، گفت: برای جلب مشارکت حداکثری مردم بایدجهادتبیین داشته باشیم.

سردار ریحانی بزرگترین دستاورد رهبر کبیر انقلاب را غلبه منطق اسلام بر منطق مستکبران عنوان کرد و افزود: انقلاب ما تولد دوباره ارزش‌های فراموش شده بود. تا قبل از آن همه پذیرفته بودند هرکس زور و قدرت بیشتری دارد، حق با اوست می‌تواند بر جهان حکمرانی کند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، در ادامه سخنانش با اشاره به اقتدار امروز کشورمان و قدرت برگرفته از اسلام، گفت: در عملیات وعده صادق بدون اینکه از اصل غافلگیری استفاده کنیم به بزرگترین پایگاه شیطانی دنیا حمله کردیم، این در حالی بود که کشورهای زیادی با هم متحد شدند تا اتفاقی برای رژیم منحوس رخ ندهد، ما توانستیم هیمنه و هیبت آمریکا و رژیم صهیونیستی را در دنیا بشکنیم و منزلت و جایگاه خود را ارتقاء دهیم.

ریحانی به جایگاه کشورمان در بین دیگر کشورها اشاره کرد و اظهار کرد: رئیس جمهور کشورمان آیت‌الله رئیسی که به شهادت رسید، بسیاری از کشورهای دنیا به او احترام گذاشتند و مقامات زیادی به کشورمان آمدند که اینها جایگاه و قدرت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

بایدروشنگری‌هایی در زمینه مشارکت در انتخابات داشته باشیم تا آمار مشارکت بالا برود:

این مسئول در شرایط کنونی که انتخابات را به عنوان بزرگترین رویداد سیاسی کشور در پیش داریم، گفت: دشمن راهبرد مشارکت حداقلی را با دلسرد کردن مردم از حضور در انتخابات در دستورکار قرار داده باید روشنگری‌هایی را در این زمینه داشته باشیم تا آمار مشارکت بالا برود. در شرایطی که دشمن امپراطوری رسانه‌ای خود را برای هجمه به انتخابات وارد میدان کرده، وظیفه داریم دستاوردهای انقلاب و اقدامات شهید رئیسی را تبیین کنیم و در کنار توجه به افزایش مشارکت مردم در انتخابات، بدون نام بردن از مصداقی، انتخاب یک فرد اصلح با ویژگیهای شهید رئیسی همچون ولایتمداری، مردم‌دار بودن، دشمن‌ستیزی، دفاع از دین، دفاع از جبهه مقاومت، امیدآفرینی، وحدت بخش بودن و… را مورد توجه قرار دهیم و مسیر درست انتخابات را به مردم بگوییم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6420

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.