10
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه خبر داد:

برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تضمین اشتغال انجام می شود

  • کد خبر : 5387
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸
برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تضمین اشتغال انجام می شود
برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته در دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه با تضمین اشتغال انجام می شود.

به گزارش خبری چکاوک نیوز؛ دکتر شفیعی رییس واحد استانی با اعلام این خبر افزود: دانشگاه جامع علمی‌کاربردی همسو با فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظلهالعالی) مبنی بر ضرورت آمایش دقیق رشته‌ها و پذیرش دانشجو متناسب با نیازهای کشور و سیاست‌های کلان توسعه اشتغال کشور، به دنبال تسهیل دستیابی جوانان به اشتغال اثربخش و تبدیل نهضت اشتغال به پروژه ملی است.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان کرمانشاه تصریح کرد: ایجاد تحول در آموزش عالی نیازمند تغییر نگرش در برنامهریزیها به گونه‌ای است که اشتغال پایدار دانشجویان و دانش آموختگان تضمین شود.

دکتر شفیعی در ادامه اظهار داشت: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان پیشران این تغییر نگرش مطابق با سند چشمانداز توسعه و براساس تحلیل تخصصی وضعیت فعلی آموزش عالی، طرح آزمایش آموزش عالی علمی کاربردی را تدوین و الگوی توسعه متوازن و هدفمند اجرای دورههای علمی کاربردی را اجرا کرده است. این دانشگاه با مشارکت بخش خصوصی و با برخورداری از وی‍‍‍‍‍‍‍ژگی منحصر به فرد ارتباط مستقیم و بی واسطه با بازار کار، بر پذیرش دانشجو مطابق اولویت‌های کشور و نیاز محور کردن رشته‌های تحصیلی متمرکز شده و با بهره گیری از تجارب پیشگامی در آموزش‌های شغلی، با برنامه‌ریزی شغلی برای ارتقای توانمندی نیروی انسانی از طریق بکارگیری مستقیم یا غیرمسقیم و هدایت برای خوداشتغالی و اشتغال‌آفرینی نسبت به مشارکت در تسهیل اشتغال اقدام می‌کند.

دکتر شفیعی در ادامه گفت: در پذیرش مهرماه سال جاری دانشگاه جامع علمی‌کاربردی با رویکرد جدید تعهد اشتغال دانشجویان توسط واحدهای متقاضی اجرای دوره در حین یا پس از فراغت از تحصیل و باتوجه به سیاست‌های اشتغال استان، به منظور پاسخگویی به نیاز نیروی انسانی متخصص در بخش‌های مختلف استان، اقدام به ایجاد ۱۰۰ نفر ظرفیت تعهد اشتغال مجموعا در ۳ کدرشته محل در مقطع کاردانی ناپیوسته و ۲ کدرشته ‌محل در مقطع کارشناسی ناپیوسته در مرکز آموزش علمی‌کاربردی شرکت مجتمع جهان فولاد غرب استان کرمانشاه نموده است.

دکتر شفیعی در خاتمه افزود: ثبت‌نام از تمامی داوطلبان ورود به دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی‌کاربردی برای پذیرش مهرماه ۱۴۰۲ از ۵ شهریورماه آغاز و تا ۱۱ شهریورماه ادامه ادامه دارد. همچنین ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته این دانشگاه نیز از ۷ شهریورماه آغاز شده و تا ۱۳ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5387
  • نویسنده : حسنا فخارزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای برای اولین بار پذیرش دوره های کاردانی و کارشناسی دانشگاه جامع علمی کاربردی با تضمین اشتغال انجام می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.