7
استاندار کرمانشاه، گفت:

رشد و توسعه استان در گروه پیشرانهای فرهنگی

  • کد خبر : 6371
  • ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۴
رشد و توسعه استان در گروه پیشرانهای فرهنگی
اولین همایش ملی پیش ران های سرکش اجتماعی، آسیبها و جرائم دانشگاه آزاد اسلامی با همکاری فرماندهی انتظامی استان، در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، اولین همایش یک روزه پیش ران های سرکش اجتماعی، آسیبها و جرائم اجتماعی پیش ازظهر امروز چهارشنبه « نهم خرداد ماه ۱۴۰۳» در سالن اجتماعات انتظار کرمانشاه برگزار شد.بر اساس این گزارش: از استانهای مختلف کشور۱۲۰ مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده بود که ۱۴ مقاله به صورت سخنرانی ارایه شد.

دکتر محمد طیب صحرایی « استاندار کرمانشاه»، در این همایش با اشاره به اینکه مردم استان کرمانشاه ازیکسری خصیصه های ارزشمند همچون غیرتمندی، عشق به خانواده، افتخارجویی و عزت طلبی برخوردار هستند،اظهار کرد: جامعه و مردم استان کرمانشاه از یکسری خصیصه های ارزشمند همچون غیرتمندی، عشق به خانواده، افتخارجویی و عزت طلبی برخوردار هستند که این خصایص نیکو اگر به خوبی رشد و نمو پیدا نکرده و افراطی با آن برخورد شده و مدیریت نشود خود می تواند زمینه به وجود آمدن برخی مشکلات و سیب های اجتماعی در جامعه بشود.

صحرایی افزود: اشتغال پایدار، فضاهای ورزشی و اقدامات فرهنگی مناسب باعث خواهد شد تا پیشران های فرهنگی در جامعه تقویت و پیشران های ضدفرهنگی تضعیف شود.

اولین همایش یک روزه پیش ران های سرکش اجتماعی، آسیبها و جرائم اجتماعی

مدیر ارشد استان، ضمن قدردانی از مشارکت محققان و پژوهشگران در عرصه های مختلف خصوصاً جامعه شناسی، تأکید کرد: مطالعات و دستاوردهای علمی محققان باید تلاش شود در کنار درنظر گرفتن مباحث نظری ناظر بر میدان باشد تا نتایج تاثیرگذارتری داشته باشد.

مسایل فرهنگی در جامعه باید رصد و به صورت دقیق شناسایی شود، توجه به سبک زندگی و متناسب ساختن آن با زندگی ایرانی اسلامی می تواند از بروز بسیاری از آسیب های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6371

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.