7
رئیس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه، گفت:

اولویت کار رسانه ها امید آفرینی باشد/ آموزش تکنیک روایت اول به اصحاب رسانه ضروری است

  • کد خبر : 5380
  • ۱۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۴:۳۹
اولویت کار رسانه ها امید آفرینی باشد/ آموزش تکنیک روایت اول به اصحاب رسانه ضروری است
محمدهادی صحرایی «هشتم شهریور ماه ۱۴۰۲»، در نشست هم اندیشی با خبرنگاران، اظهار کرد: رسانه‌ها امیدآفرینی را در اولویت کار قرار دهند و با بیان مطالب درست و به موقع مردم را نسبت به نظام خوشبین کنند.

به گزارش چکاوک نیوز؛ صحرایی اقدامات پیش دستانه را در تبیین واقعیت‌ها ضروری دانست و افزود: باید با بیان روایت‌های دست اول اجازه ندهیم دشمنان مجال فرصت طلبی پیدا کنند و رخدادها را به نفع خودشان تمام کنند، در این راستا آموزش تکنیک‌های روایت اول صحیح به اصحاب رسانه ضروری است.

صحرایی در ادامه گفت: دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به دنبال بی‌ثبات سازی و ناامن جلوه دادن جامعه برای ضربه زدن به انقلاب هستند، اکنون برنامه جدید دشمن راه اندازی جنگ روانی و خسته کردن مردم است و می خواهد ثبات موجود در کشور را بر هم بزنند.

دشمنان دست از دشمنی برنمی دارند:
به گفته رئیس بسیج سازمان رسانه استان، دشمنان دست از دشمنی با اسلام و انقلاب برنمی‌دارند، دشمنان خود نیز هم به این قضیه واقف شده‌اند که نقشه‌های آنها برای براندازی نظام راه به جایی نمی‌برد، با این حال هرگز دست از دشمنی با اسلام و انقلاب بر نخواهند داشت.

صحرایی با اشاره به اقتدار ایران اسلامی در حوزه نظامی، گفت:توانمندی‌های نظامی کشور بازدارندگی بالایی دارد، تاجایی که دشمنان جرات ندارند نگاه چپ به کشورعزیز ما داشته باشند.
این مسئول، نیاز مجموعه بسیج رسانه را به راه‌اندازی اتاق وضعیت ضروری دانست و افزود: رصد، تولید محتوا، انتشار، حمایت از انتشار، پایش و تجزیه و تحلیل از ماموریت‌های مهم اتاق وضعیت خواهد بود.

صحرایی از رسانه ها خواست چهره به چهره تبلیغ کنند و در مساجد پایگاه هایی برای تبلیغ و مشورت ایجاد کنند، در محله افراد شاخص و اثر گذار را بشناسیم، و روایت های دست اول تحویل مردم دهیم.

رییس بسیج رسانه استان مشکلات امروز جامعه را فضای مجازی و جنگ روانی که دشمن در فضای مجازی راه می اندازد دانست و افزود: با مدیریت درست، رسانه ها حقایق را به موقع به سمع و نظر مردم برسانند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5380
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای اولویت کار رسانه ها امید آفرینی باشد/ آموزش تکنیک روایت اول به اصحاب رسانه ضروری است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.