8
با حکم استاندار کرمانشاه:

انتصاب مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به‌عنوان رئیس کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه

  • کد خبر : 1895
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
انتصاب مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب به‌عنوان رئیس کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه
استاندار کرمانشاه و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان مهندس علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب را به‌عنوان رئیس کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه منصوب کرد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با حکم استاندار کرمانشاه به‌عنوان رئیس کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه منصوب شد.

به گزارش چکاوک نیوز، “بهمن امیری‌مقدم” استاندار و رئیس شورای پدافند غیرعامل استان کرمانشاه. مهندس “علی اسدی” مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب را به‌عنوان رئیس کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پدافند غیرعامل استان کرمانشاه منصوب کرد.

گفتنی است در این حکم آمده است: با استناد به تصویب‌نامه شماره ۱۶۰/۱/۲۱۳۵ مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۰ رئیس محترم ستاد کل نیروهای مسلح و کمیته دائمی پدافند غیرعامل کشور، به موجب این حکم جنابعالی به‌عنوان رئیس کارگروه انرژی و تأمین نیازهای ضروری پ.غ.ع استان منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورا و با بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های عضو مطابق با شرح وظایف و اختیارات کارگروه نسبت به برگزاری جلسات و عملیاتی نمودن اهداف و راهبردهای کلان نظام در امور پدافند غیرعامل و در چارچوب سیاست‌های دولت مردمی موفق باشید.

منبع خبر: سایت شرکت برق منطقه ای غرب


تاریخچه از، دانشنامهٔ آزاد

توسعهٔ سریع صنعت برق در ایران فکر ایجاد وزارتخانه‌ای برای تأمین آب و برق موردنیاز کشور را ایجاد کرد. و برهمین‌اساس در ۲۲ اسفند ۱۳۴۲ «وزارت آب و برق» تأسیس شد. در تیرماه ۱۳۴۴ قانون توسعهٔ مؤسسات برق غیردولتی به تصویب مجلس شورای ملی و مجلس سنا (مجلسِینِ وقت) رسید. همین‌طور، براساس مادهٔ ۲ قانون سازمان برق ایران. در سال ۱۳۴۶ به وزارت آب و برق اجازه داده شد. تا کشور را از نظر تأمین برق بدون الزام به پیروی از تقسیمات کشوری به مناطقی تقسیم. و به‌تدریج نسبت به تأسیس شرکت‌های برقِ منطقه‌ای اقدام کن.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=1895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.