9
استاندار کرمانشاه، گفت:

در انقلاب‌های معاصر یک نمونه وجود ندارد که مردم برای اصل نظام رای‌گیری کرده باشند

  • کد خبر : 5789
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۳
در انقلاب‌های معاصر یک نمونه وجود ندارد که مردم برای اصل نظام رای‌گیری کرده باشند
محمدطیب صحرایی در نشست شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حضور پرشور مردم در انتخابات را از زیباترین مظاهر و نماد مردم‌سالاری دینی و یکی از مهمترین مناظر زیبای عظمت و موهبت انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: محمدطیب صحرایی عصر چهارشنبه در نشست شورای اداری شهرستان سرپل ذهاب، که در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، حضور پرشور مردم در انتخابات را از زیباترین مظاهر و نماد مردم‌سالاری دینی و یکی از مهمترین مناظر زیبای عظمت و موهبت انقلاب اسلامی دانست. و گفت: در انقلاب‌های معاصر یک نمونه وجود ندارد که مردم برای اصل نظام رای‌گیری کرده باشند

هرروز جلوه زیبایی از نعمت انقلاب را می توانیم ببینیم:
صحرایی انقلاب اسلامی را از نعمت‌هایی کم نظیری دانست که خداوند به ملت ایران ارزانی کرده است و افزود: باید اصل نعمت انقلاب را روز به روز برای خودمان یادآوری کنیم و هر روز می‌توانیم جلوه زیبای جدیدی از این نعمت را ببینیم، آنچه که در دو سه روز اخیر در شرق و غرب کشورمان روی داده است نشان از عظمت جمهوری اسلامی ایران است و همه مرهون این نظام هستیم.

استاندار کرمانشاه خاطر نشان کرد: در شرایطی کشور را تحویل گرفتیم که توان ساخت سیم خاردار را خودمان نداشتیم، محمدالله از تحریم به این جا رسیدیم که از خوزستان و کرمانشاه دشمنان را هدف قرار می‌دهیم، قطعاً اگر انقلاب نبود این موضوع قابل تصور هم نبود، ایران اسلامی در سایه انقلاب است که با این افتخارات بزرگ دست یافته، که این نمونه کوچکی از آن است.

انقلاب اسلامی آبروی ما است:
مدیریت ارشد استان، تاکید کرد: کسی با این نظام کار کند و با بی تفاوتی بخواهد روزگار خود را سپری کند، قابل قبول نیست انقلاب اسلامی آبروی ماست، کشور ما از آن نظام پلید شاهنشاهی به زندگی در سایه امن امام زمان (عج) رسیده است، باید شکر گذار باشیم.

انتخابات یک برنامه گذرا و یک روزه نیست:
صحرایی تاکید کرد: انتخابات کشورمان یک برنامه گذرا و یک کار روزه نیست، هر سال به طور میانگین در کشور یک انتخابات داشته ایم، یازدهم اسفند ماه سال جاری هم یک نمونه دیگری از این موهبت بزرگ انقلاب را پیش روی خودمان داریم، که حضور پرشور مردم انقلابی کشور در پای صندوق های رأی و انتخاب اصلح را همچون سنوات گذشته خواهیم داشت.

تأمین آب شرب، مهمترین اولویت شهرستان سرپل ذهاب:
استاندار کرمانشاه تأکید کرد: آنچه که امروز در این نشست با حضور مسئولان استانی برای گره گشایی و عمران و آبادانی شهرستان سرپل ذهاب مصوب شداست باید مدام و روزانه از سوی استانداری و فرمانداری این شهرستان پیگیری شود، با هدف رفع مشکلات این شهرستان، و اولویت بندی حتماً در پیگیری مصوبات باید رعایت شود تا به نتایج بهتری برسیم و اکنون تامین آب شرب مهمترین اولویت این شهرستان است، مردم عزیز هم آب را قدر بدانند و از مصرف آب خوب استفاده کنند.

صحرایی در پایان سخنانش به همه دستگاه‌های اجرایی استان تأکید کرد: همه مسوولان موظف اند در ماه های پیش رو برای ایجاد محیط های شاداب تا برگزاری انتخابات مجموعه جشن‌های خوب و با شکوه در شهرستان ها برگزار کنند و با شادی مردم همراه باشند.

اعتبارات مورد نیاز برای ۷۵ روستایی سرپل ذهاب:

رضا داودی مدیر عامل آبفای کرمانشاه
رضا داودی« مدیر عامل شرکت آبفا استان کرمانشاه»، در این جلسه اظهار داشت: تمام تلاش ما با قرار گاه نجف اشرف، این بود که این پروژه ها را به جهت رفاه بیشتر مردم سرپل ذهاب به اتمام برسانیم، در این شهرستان ۷۵ روستای دیگر نیازمند آب شرب هستند، که امیدوارم اعتبارات مورد نیاز آن جذب شود.
داودی افزود: تلاش کردم امکانات استان را متمرکز کنیم به آب شرب شهرستان سرپل ذهاب، تا در زمان گرم شدن هوا مردم این شهرستان دچار مشکل نشوند.
مدیر عامل آبفا استان، با اشاره به اینکه تا نیمه سال ۱۴۰۵ تمامی روستاهای شهرستان های استان آبرسانی می شود، تأکید کرد: تا پایان سال جاری قرار داد اولیه به پایان رسیده و تا نیمه سال ۱۴۰۵ کل استان آبرسانی شرب و با کیفیت خواهند داشت.

برای بازسازی باقیمانده آبرسانی بودجه نداریم:
داودی با اشاره به اینکه در قصر شیرین به سمت سرپل ذهاب انشعابات بیشماری داریم، در ادامه گفت: از ۱۵ کیلومتر آبرسانی در شهرستان سرپل ذهاب ۱۰ کیلومتر آن بازسازی شده، یک ریال برای پنج الی شش کیلومتر باقیمانده بودجه نداریم، ما موافق آن هستیم هرجا که ظرفیت داشته باشیم بر اساس چارچوب آب شرب بدهیم.

در ادامه، رسول فرهادی «مدیر عامل آب منطقه ای استان»، موضوعات مطرح شده در خصوص سامانه گرمسیری پیران را در مجموعه کارهای وزارت نیرو عنوان کرد و افزود: در همه خدمات نظام جمهوری اسلامی بزرگترین طرح سامانه گرمسیری بوده است.

فرهادی افزود: بعد از وقوع زلزله آبان ماه سال ۹۶ نیروگاه پیران بر اثر زلزله و خشکسالی اشکالات جدی به وجود آمده و جلساتی در این خصوص برای رفع مشکل برگزار شده است.

مدیر عامل آب منطقه ای استان در ادامه گفت: در هفته آینده در وزارت نیرو جلسه داریم و موضوع مطرح خواهد شد و بودجه مورد نیاز نیز درخواست می شود و در مجموع در وزارت نیرو پیگیر موضوع هستیم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5789
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای در انقلاب‌های معاصر یک نمونه وجود ندارد که مردم برای اصل نظام رای‌گیری کرده باشند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.