14
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی کرمانشاه، گفت:

راه‌حل عبور از مشکلات، حضور در پای صندوق‌های رأی است

  • کد خبر : 5971
  • ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱:۲۶
راه‌حل عبور از مشکلات، حضور در پای صندوق‌های رأی است
کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه گفت: هر چقدر مردم حضور بیشتری در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشند قطعا امنیت در کشور پایدارتر و مشکلات اقتصادی و معیشتی با سرعت بهتری مرتفع‌ خواهد شد.

در گفتگو با پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ فضل‌اله رنجبر، کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه، اظهار کرد: مردم باید انتخابات را نوعی سرمایه‌گذاری و دخالت مستقیم در تعیین سرنوشت خود بدانند.

انتخابات یکی از راه حلهای مشکلات کشور است

وی با توجه به اینکه ملت، خواهان تحکیم و برقرار امنیت در راستای ترقی و تعالی کشور به‌منظور توسعه پایدار هستند، گفت: به یاری خداوند احاد مردم پای صندوق‌های رأی حاضر خواهندشد، انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری یکی از راه‌حل‌های حل مشکلات کشور است.

رنجبر تصریح کرد: مردم باید انتخابات را متعلق به خود بدانند و به همین خاطر هر چقدر مردم حضور بیشتری در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته باشند قطعا امنیت در کشور پایدارتر و مشکلات اقتصادی و معیشتی با سرعت بهتری مرتفع‌ خواهد شد.

کاندیدای اصلح باید نگاهش به منافع مردم باشد

رنجبر با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مجرب بودن، داشتن تجربه کاری و پاکدستی بیان کرد: فرد اصلح باید در این شرایط سخت اقتصادی کشور نگاهش به منافع مردم باشد و منافع مردم و ملت را ترجیح بر منافع شخصی بدهد و شجاع و صادق و پاسخگو به مردم باشد.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه نماینده در امر قانونگذاری، گفت: تصویب لوایح که از سوی دولت ارائه می‌شود و ارائه طرح‌های مناسب و تثبیت آن و همچنین نظارت بر اجرای قانون از وظایف نمایندگان مجلس است.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5971
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای راه‌حل عبور از مشکلات، حضور در پای صندوق‌های رأی است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.