9
استاندار کرمانشاه گفت:

خدمات رسانی به مردم شریف سرپل ذهاب ادامه دارد

  • کد خبر : 5786
  • ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴
خدمات رسانی به مردم شریف سرپل ذهاب ادامه دارد
استاندار کرمانشاه در پانزدهمین سفر به شهرستان های کرمانشاه با معتمدین شهرستان سرپل ذهاب دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: دکتر محمد طیب صحرایی در پانزدهمین سفر شهرستانی خود به شهرستان سرپل ذهاب، در نشستی که با معتمدین این شهرستان در بقعه احمد ابن اسحاق داشت با مردم این شهرستان دیدار و گفتگو کرد و به آنها قول داد، خدمات رسانی به مردم سرپل ذهاب تا نقطه مطلوب و رفاه مردم این شهرستان ادامه دارد.

انتخابات آگاهانه فرصت خوبی برای رشد و ترقی کشور است:

صحرایی با اشاره به انتخابات سرنوشت ساز کشورمان در ۱۱ بهمن ماه سال جاری، اظهار داشت: انتخابات و مشارکت آگاهانه مردم فرصت خوبی برای رشد و ترقی کشور است.

خدمات رسانی با تلاش جهادی ادامه دارد:

مدیر ارشد استان، از پیگیری تکمیل سامانه گرمسیری استان خبر داد و افزود: اقدامات خوب و زیادی برای تأمین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز مردم در سرپل‌ذهاب صورت گرفته است و خدمت رسانی به مردم این منطقه تا نقطه مطلوب با تلاش جهادی ادامه دارد.

این مسئول در ادامه سخنانش با اشاره به مسائل و مشکلات موجود در شهرستان سرپل‌ذهاب، گفت: تأمین آب پایدار روستایی و مطمئن یکی از مهمترین مواردی بود که از انتظارات به حق مردم شریف این منطقه می باشد، در راستای خدمات رسانی به مردم این شهرستان اقدامات زیادی برای تامین آب، گاز و سایر زیرساخت‌های مورد نیاز مردم صورت گرفته است و خدمت رسانی تا نقطه مطلوب در این شهرستان با تلاش جهادی ادامه دارد.

صحرایی در ادامه گفت: شهرستان سرپل‌ذهاب نیز مانند سایر نقاط استان کرمانشاه، لیستی از مشکلات در کنار ظرفیت‌ها و فرصت‌ها را دارد که باید بر مشکلات آنها متمرکز شویم و یکی یکی در صدد رفع مشکلاتشان در جهت رفاه و آسایش مردم این منطقه باشیم.

استاندار کرمانشاه یکی از ظرفیت‌های عظیم و مهم شهرستان سرپل ذهاب را سامانه گرمسیری عنوان کرد و افزود: اخیرا جلساتی در تهران برای پیگیری و تکمیل این پروژه برگزار شده است، و اولویت کار در این شهرستان به حساب می آید.

صحرایی با اشاره به اهمیت زیارتگاه «بقعه احمدبن اسحاق» در این شهرستان، گفت: باید از مزایای مادی و معنوی همجواری با بقعه ایشان بهره ببریم.

مردم در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند:

استاندار کرمانشاه در ادامه با اشاره به تعامل مثبت و کم‌ سابقه‌ای که بین مردم و مسئولین وجود دارد، گفت: امروز به برکت نظام و انقلاب اسلامی، مردم و مسئولین در مسیر رشد و بالندگی کشور همراه یکدیگر هستند.

  هر کس چشم ناپاک به آب و خاک کشور عزیزمان داشته باشد، ملت او را ادب می کند:

صحرایی در ادامه گفت: بحمدالله شرایط کنونی کشور و استان کرمانشاه در مقایسه با سال‌های قبل از انقلاب بسیار خوب است، قبل از انقلاب شخص اول مملکت هیچ اراده و اختیاری از خود نداشت، امروز زیر سایه چتر امنیتی که به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده به چنان اقتداری رسیده‌ایم که هرکس چشم ناپاکی به آب و خاک ایران داشته باشد، ملت او را ادب می‌کند.

مشارکت آگاهانه در انتخابات، یکی از پله های رشدو صعود کشور است:

صحرایی با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری پیش رو،گفت: برای افزایش اقتدار نظام و بهتر شدن و ارتقای شرایط، حضور مردم در وقایع مهم و اثرگذار مانند «انتخابات» بسیار مهم است، مشارکت آگاهانه در انتخابات یازدهم اسفند یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است.

استاندار کرمانشاه؛ تأکید کرد: به برکت جمهوری اسلامی شرایط برای نقش آفرینی مردم در عرصه های تعیین سرنوشت کشور فراهم شده است، و مشارکت آگاهانه در انتخابات پیش رو یکی از پله‌های رشد و صعود کشور و یک فرصت مغتنم است که همه باید از آن نهایت استفاده را ببریم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5786
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای خدمات رسانی به مردم شریف سرپل ذهاب ادامه دارد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.