6
سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

امیدوارم سال‌آینده این رویداد ملی با موضوع نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در کرمانشاه برگزار شود

  • کد خبر : 5543
  • ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲:۲۴
امیدوارم سال‌آینده این رویداد ملی با موضوع نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در کرمانشاه برگزار شود
کارگاه ملی نقاشی هنر راویان غزه روایتی از مظلومیت کودکان غزه ۱۳ آبان ماه ۱۴۰۲ آغاز و ۱۵ آبان با معرفی برگزیدگان در سالن اجتماعات اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه به کار خود پایان داد

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ دکتر پوریا جلالی «سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه» در این مراسم به جنایات رژیم غاصب اسرائیل در غزه اشاره کرد و افزود: هر کسی که از نعمت انسانیت و وجدان برخوردار است جنایات سراسر کفر، نفاق و خونین صهیونیسم در غزه را محکوم می‌ کند.

جلالی افزود: در این کارگاه ملی نقاشی هنر راویان غزه طی مدت سه روز با حضور ۲۵ هنرمند از ۱۷ استان کشور در معابر شهر کرمانشاه و در معرض دید عموم برای اولین بار مظلومیت مردم بی دفاع غزه را به تصویر کشیدند.

جلالی کلیه تصاویر خلق شده این هنرمندان را از جنس ایثار، فرهنگ و فرهیختگی دانست و افزود: این آثار زیبا که گویای واقعیت هاست در حواشی شهر کرمانشاه زیبایی بی‌نظیری ایجاد کرده بود.

به گفته، سرپرست اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آثار خلق شده در کارگاه سه روزه کرمانشاه، علاوه در ایران در کشورهای سوریه، عراق و لبنان به نمایش گذاشته خواهد شد.

جلالی امیدوارم بود، سال‌آینده این رویداد ملی با موضوع نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در کرمانشاه برگزار شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمانشاه:

هنرمندان لسان الغیب هستند، با ایجاد هنر مقدس به معنویت کمک میکنند

دکتر علی شعبانی معاون سیاسی، امنیتی استاندارکرمانشاه در ادامه مراسم، ضمن خیر مقدم به هنرمندان مهمان در کرمانشاه، هنرمند را لسان‌الغیبی دانست که می‌تواند با ایجاد هنر مقدس به معنویت کمک کنند.

شعبانی با محکوم کردم جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در غزه غصب فلسطین توسط اسرائیل را روایت طنز تلخی دانست که مانندشخصی باشد که واحدی از یک مکان بزرگ تجاری را خریداری کرده باشد و ادعای مالکیت تمام ساختمان را دارد.

تنها راه دفاع از مردم غزه زبان هنراست:

این مسوول در ادامه گفت: مردم مظلوم غزه حق خود را سالهاست از دست داده و کسی نمی تواند از آنها دفاع کند، کسانی هم که از مقاومت و حق این مردم دفاع کنند به تروریست متهم می‌شوند، می توان گفت تنها راه حمایت از مردم مظلوم غزه زبان هنر است.

شعبانی تاکید کرد: غم غزه آنقدر وسیع است که می‌توان تا ۲۰۰ سال آینده از رنج و غم مادران، پدران و کودکان این سرزمین محصول تولید کرد و می توان گفت هنر مقدس راهی برای نشان دادن مظلومیت این ملت است.

لازم به ذکر است ضمن اعلام اینکه همه هنرمندان این گروه نمونه هستند: در پایان مراسم در بخش معرفی آثار از نگاه فرهنگی، علی‌حسین امینی، احمد سعدونی و مریم میکائیلی معرفی و تقدیر شدند و در بخش کارگاهی طهمورث آشناگر، عسگر حقی، محمدجواد زارع و فرزاد بهمن ضیایی، توران نوری، مهناز قره‌حسنلو، فرزانه جمشیدی و نازی تربتی نژاد معرفی و تقدیر شدند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5543
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای امیدوارم سال‌آینده این رویداد ملی با موضوع نابودی رژیم منحوس صهیونیستی در کرمانشاه برگزار شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.