7
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه:

 با انهدام ۴۱ باند ۲۴۸ قاچاقچی دستگیر و سه تن و ۴۱۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد/ سامانه هوشمند در داخل و خارج شهر فعال است 

  • کد خبر : 6070
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۷
 با انهدام ۴۱ باند ۲۴۸ قاچاقچی دستگیر و سه تن و ۴۱۰ کیلو گرم مواد مخدر کشف شد/ سامانه هوشمند در داخل و خارج شهر فعال است 
سردار مهدی حاجيان« فرمانده انتظامی استان کرمانشاه» در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد و اقدامات پلیس در سال ۱۴۰۲، اشاره کرد و از کاهش ۲ درصدی آمار سرقت‌ها«کلی، جزئی، مهم و خرد»[..]

به گزارش خبرگزاری چکاوک نیوز، از کرمانشاه؛ سردار مهدی حاجيان« فرمانده انتظامی استان کرمانشاه» پیش از ظهر امروز « ۲۷ اسفند ماه»، در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد و اقدامات پلیس در سال ۱۴۰۲، اشاره کرد و از کاهش ۲ درصدی آمار سرقت‌ها«کلی، جزئی، مهم و خرد»نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

۱۲ درصد سرقت احشام افزایش داشته:

حاجیان ضمن تأیید، کاهش ۱۹ درصدی سرقت اتومبیل، کاهش ۲۷ درصدی سرقت منزل، کاهش ۶۰ درصدی سرقت، افزایش ۱۲ درصدی سرقت احشام و افزایش ۱۷ درصدی سرقت به عنف، ادامه داد: سرقت‌های جزئی هم در استان در مقایسه با سال گذشته ۲۷ درصد کاهش داشته است.

پلیس سارقان مسلح را زمین‌گیر می کند:

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: به شرط آماده بوده محل نگهداری در کمپ‌ها توان جمع آوری کلیه معتادان متجاهر را داریم و سارقان مسلحی که امنیت مردم را تهدید می‌کنند، مطمئن باشند پلیس مقتدرانه در حین سرقت آن‌ها را در محل زمین‌گیر خواهد کرد.

حاجیان از کشف ۳ تن و ۴۰۱ هزار کیلوگرم انواع موادمخدر، طی سال جاری خبر داد و افزود: در این رابطه ۴۱ باند ۲۴۸ قاچاقچی دستگیر شده است.

وی به انجام ۱۳۸ عملیات در حوزه دستگیری خرده‌فروشان از دستگیری بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ قاچاقچی، خبر داد و افزود: در حوزه کشفیات سلاح در مقایسه با سال گذشته ۱۴ درصد افزایش کشفیات داشته ایم.

رئیس پلیس انتظامی استان کرمانشاه، در پاسخ به خبرنگاران مجموع تماس‌ها با پلیس ۱۱۰ را از ابتدای سال‌جاری تا ۲۵ اسفندماه (یک‌میلیون و ۱۷۲ هزار و ۶۶۷ مورد)، عنوان کرد و افزود: از این تعداد ۴۴۴ هزار و ۹۹۶ تماس منجر به عملیات شده است.

سردار حاجیان فرمانده کل  نیروی انتظامی استان کرمانشاه

بیش از ۱۹ میلیارد تومان به حساب مال‌باختگان عودت داده شده:

سردارحاجیان در خصوص خدمات پلیس فتا در استان، گفت: امسال با شناسایی بیش از ۹۰درصد جرائم سایبری بیش از ۱۹میلیارد تومان به حساب مالباختگان عودت داده شده است، گشت پلیس فتا به دو صورت فیزیکی و مجازی را در دستور کار برای ایام نوروز را داریم و گشت‌های پلیس فتا از ۲۹ اسفندماه به منظور بررسی اسکیمر و کپی کارت بانکی توسط برخی از دوره‌گرها فعال خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان به توسعه و پیگیری طرح‌های در دست اجرای برای سال آینده به مطالبه‌گری پلیس در قالب قرارگاه کاهش تصادفات در خیابان‌ها، میدان‌ها و راه‌ها برای حفظ امنیت عموم مردم اشاره‌ کرد و افزود: هوشمندسازی پلیس با نگاه مطالبه‌گری و پاسخگو بودن و راه‌اندازی مرکز مانیتورینگ پلیس راهور از دهم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۳ را در طرح‌های پلیس برای سال آینده خواهیم داشت.

طرح هر کلانتری یک شهر گسترش خواهد یافت:

سردار حاجیان در ادامه سخنانش به طرح «هر کلانتری یک شهر»، اشاره کرد و افزود: این طرح در حال حاضر به‌عنوان پایلوت در پنج کلانتری شهر کرمانشاه به اجر درآمده است و برای سال آینده این طرح گسترش خواهد یافت.

امنیت و آرامش در بهار قرآن طبیعت:

این مسئول شعار پلیس در عید نوروز پیش رو را «امنیت و آرامش در بهار قرآن طبیعت»، عنوان کرد و گفت: مجموعه پلیس برای نوروز ۱۴۰۳ در آماده‌باش کامل می باشد و سامانه هوشمند در داخل و خارج شهر فعال است.

هر جامعه دانش رسانه ای بالایی داشته باشد موفق عمل می‌کند:

فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه، نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی پر رنگ دانست و افزود: اصحاب رسانه مأموریت بزرگ تبیین و تنویر افکار عمومی را برعهده دارند، فضا و دانش رسانه به‌عنوان مؤلفه‌های بزرگ و قدرت‌ساز در جهان و در بین مردم و مسوولان مشهود است، ثابت شده هر جامعه‌ای که دانش رسانه‌ای بالایی داشته باشد، موفق‌تر عمل خواهد کرد.

تولید محتوی هدفمند و هوشمند از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه است:

سردار حاجیان، افزود: اصحاب رسانه در یک جبهه بزرگ جنگ ترکیبی قرار دارند که باید به عنوان سربازی با دانش مجهز به ابزار علم عمل کنند.

فرمانده انتظامی استان، تولید محتوی هدفمند و هوشمند را از رسالت‌های مهم اصحاب رسانه دانست و افزود: محتوی خبر باید به حدی هدفمند و هوشمند باشد تا بتواند جریان‌سازی کند و با احساس نشاط و شادابی در جامعه همراه باشد.

سردار حاجیان در خاتمه سخنانش از آماده باش ۱۰۰در صدر نیروی پلیس خبر داد و افزود: در تفرجگاه ها حضور پلیس موثر تر است و در بازار و خیابان نیز هم اکنون حضور پلیس محسوس است، در ایام نوروز و شب‌های احیا هم پوشش کامل امنیت را داریم.

گفتنی است در این نشست خبری به سوالات خبرنگاران پاسخهای لازم داده شد و از خبرنگاران این حوزه همچون سنوات گذشته تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6070

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.