12
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه:

حقایق دوران دفاع مقدس را همه باید ببینیم/ در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود باستیم

  • کد خبر : 5441
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
حقایق دوران دفاع مقدس را همه باید ببینیم/ در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود باستیم
نمایشگاه آسمان اقتدار« دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران استان کرمانشاه» پیش از ظهر امروز با حضور همه رده های نظامی، استاندار کرمانشاه، اعضای شورای اداری، اعضای شورای تأمین، روحانیت معزز، مدیران ادارات و خانواده محترم شاهد،افتتاح شد و تا بیستم مهر ماه آماده بازدید عموم می باشد

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، در مراسم افتتاح نمایشگاه آسمان اقتداربه اقتدار کنونی ایران اسلامی اشاره کردو افزود: امروز بحمدالله و تلاش رزمندگان به جایی رسیده‌ایم که کشورهای دیگر را مجبور می‌کنند از ما خرید نکنند، انقلاب اسلامی ابهت غرب و شرق را در هم شکست، زمانی قبل از انقلاب به ما گفته بودند که همه قدرت ها در دست بلوک غرب یا شرق است و هیچ کشور دیگری نمی تواند قوی باشد.

سردار بهمن ریحانی، تاکید کرد: امام(ره) با سردادن شعار «نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی» در برابر ابرقدرت‌های دنیا ایستادگی کرد و انقلاب اسلامی ایران را با هدایتش به پیروزی رساند.

افتتاح نمایشگاه آسمان اقتدار« دستاوردهای هوافضای سپاه پاسداران استان کرمانشاه»

در دوران دفاع مقدس یادگرفتیم روی پای خود بایستیم:

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان به اقتدار کنونی ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: بخش زیادی از اقتدار امروز کشور را مرهون سالهای دفاع مقدس و رشادتهای رزمندگان در آن دوران هستیم، در دوران دفاع مقدس یاد گرفتیم می توانیم روی پای خود بایستیم.

ما می توانیم، امروز ایران در منطقه و دنیا قدرتمند است:

سردار ریحانی در ادامه گفت: در سایه خودباوری و شعار «ما می توانیم» به اقتدار کنونی دست پیدا کرده‌ایم، امروز ایران اسلامی در منطقه و دنیا قدرتمند است، زمانی ما را تحریم می‌کردند که هیچ کس حق ندارد به ما چیزی بفروشد و همه چیز را با واسطه و با قیمت چند برابری خرید می کردیم، اما امروز در سایه تلاش دانشمندان و نخبگان ایرانی به جایگاهی رسیده ایم که رویکرد دشمنان برعکس شده و کشورهای دیگر را می‌ترسانند که از ما چیزی نخرند، امروز تجهیزات و تولیدات نظامی کشور ما به حدی رسیده که درخواست‌ دیگر کشورها برای خرید تجهیزات و تولیدات نظامی خیلی بیشتر از تولیدات ما است و این نشانگر اوج اقتدارما است.

فرمانده سپاه نبی اکرم(ص)، در ادامه سخنانش گفت: تجهیزات نظامی که امروز در این نمایشگاه می بینید گوشه ای از توانمندیهای هوافضای سپاه می باشد و این نمایشگاه در جهت تبیین دستاوردهای هوافضای سپاه برپا شده است، به امید اینکه بتواند موجی از امید و امیدواری را در بین مردم ایجاد کند.

سردار ریحانی، افزود: برپایی این نمایشگاه در پی تاکیدات مقام معظم رهبری در مورد اهمیت توجه به جهاد تبیین و روشنگری در مورد دستاوردهای نظام در برنامه قرار گرفته است.

تجهیزات نظامی

لازم به ذکر است:  نمایشگاه «آسمان اقتدار» از امروز«پنجم مهرماه» در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی کرمانشاه واقع در انتهای پارک شاهد برپا شده و تا ۲۰ مهر هر روز از ساعت ۱۵ بعدازظهرلغایت۲۰ شب آماده بازدید علاقمندان می باشد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5441
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای حقایق دوران دفاع مقدس را همه باید ببینیم/ در دفاع مقدس یاد گرفتیم روی پای خود باستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.