9
استاندار کرمانشاه، گفت:

خروجی صندوق های رأی برای ما مهم نیست، خواست و نظر مردم برای ما ارزشمند است 

  • کد خبر : 5743
  • ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲
خروجی صندوق های رأی برای ما مهم نیست، خواست و نظر مردم برای ما ارزشمند است 
استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مجریان انتخابات باید از فعالیت‌های تبلیغاتی پرهیز کنند، تأکید کرد، با تخلفات انتخاباتی برخورد می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه؛ محمدطیب صحرایی « استاندار کرمانشاه»، پیش از ظهر امروز در نشست با فرمانداران، شهرداران و بخشداران استان کرمانشاه که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در اسفند ماه پیش رو کشور رویداد مهم انتخابات را در پیش دارد.

صحرایی افزود: وظیفه ما به عنوان مجریان این رویداد مهم رعایت اصل بی طرفی است و صراحتاً اعلام کرده‌ایم خروجی صندوق‌های رأی برای ما مهم نیست بلکه خواست و نظر مردم ارزشمند است.

با فعالیت کنندگان به سود کاندید برخورد می شود:

صحرایی تأکید کرد: رعایت قانون و بی طرفی در انتخابات توسط مجریان و برگزار کنندگان الزامی است، اگر مشاهده یا گزارش شود فعالیت تبلیغاتی از سوی عوامل اجرایی به سود کاندید خاصی مشاهده شود حتی اگر یک روز به انتخابات هم باقی مانده باشد، به صورت قاطع برخورد خواهیم کرد.

کارهای مربوط به امید آفرینی در دستور کار قرار گیرد:

صحرایی در ادامه گفت: بر اساس منویات مقام معظم رهبری مسئولان و اقشار تأثیرگذار جامعه ملزم به امید آفرینی هستند و باید کارهایی که می‌تواند منجر به امیدآفرینی و نشاط اجتماعی شود در دستور کار قرار گیرد، اسامی نامزدهای تأیید صلاحیت شده استان اعلام شده نیازمند هستیم اطلاع رسانی اخبار انتخابات به مردم شدت بیشتری پیدا کند، در این رابطه شهرداری‌ها با هماهنگی ستاد انتخابات استان از بیلبوردهای شهری برای فضاسازی انتخابات استفاده کنند، بیلبوردهای شهری می‌تواند با استفاده از روحیه و شرایط فرهنگی هر منطقه طراحی و منتشر شود.

مدیر ارشد استان تأکید، کرد: فرمانداران، بخشداران و شهرداران لازم است نظارت بیشتری بر ارائه خدمات رسانی قسمت‌های مختلف تحت امر خود به مردم داشته باشند.

صحرایی اشاره ای هم به مناسبت های ایامهای پیش رو از جمله «ماه رجب، شعبان و رمضان و دهه مبارک فجرداشت و افزود: می‌توانیم از فرصت های که در اعیاد پیش رو داریم برای انجام کارهای فرهنگی با برنامه ریزی مناسب استفاده کنیم.

صحرایی تأکید کرد: مصوبات نشست امروز قطعاً در نشست های آتی بررسی خواهد شد و نقاط ضعف و قوت  در ارزیابی مسئولان لحاظ خواهد شد.

در حوزه اقتصاد نیازمند تحریک بیشتر هستیم:

مدیر ارشد استان با اشاره به شعار امسال «مهار تورم و رشد تولید»معتقد بود، در حوزه اقتصاد نیازمند تحرک بیشتری در استان هستیم، باید مدیران بر مهار تورم تاکید ویژه داشته باشند که یکی از مصادیق آن ایجاد و راه اندازی بازارچه‌ها و میادین عرضه مستقیم کالاهای مورد نیاز مردم است و شخصاً بر احداث آنها نظارت خواهم کرد.

صحرایی تأکید کرد: فرمانداران ارتباط تنگاتنگ و بیشتری با معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه داشته باشند و بر پرداخت تسهیلات بانکی به مردم مانند وام‌های اشتغالزایی و ازدواج نظارت بهتری داشته باشند.

صحرایی از دیگر موارد مهم برای استان، تکمیل تکمیل طرح‌های نیمه تمام را مطرح کرد و افزود: مدیران اهتمام و برنامه ویژه ای باید برای طرح‌های نیمه تمام داشته باشند.

صحرایی در ادامه گفت: در فضای عمرانی و شهری تلاش شده اعتبارات مناسبی برای استان دریافت شود، که به شهرداری‌ها ابلاغ می‌شود.

استاندار با اشاره به تولیدات خوب استان خواستار شد، در استان در موارد اقتصادی تنوع بیشتری را مورد توجه قرار دهیم.

وی تأکید کرد: دربحث بازارچه ها، میادین و عرضه مستقیم کالا خصوصاً کالاهای مصرفی و خوراکی نظارت و پیگیری مستمر همه شما را می طلبد.

تنش آبی تابستان آینده استان را تهدید می کند:

طهماسب نجفی«معاون عمرانی استانداری کرمانشاه، در این جلسه با اشاره به بارش کم نذورات آسمانی در استان، گفت: تنش آبی شهرهای استان کرمانشاه را در تابستان تهدید می‌کند، قرارگاه آب شرب استان کرمانشاه با توجه به این شرایط به صورت هفتگی تشکیل جلسه می‌دهد و وضعیت را مورد بررسی قرار می گیرد و تصمیمات لازم را اتخاد می‌ شود

نجفی با اشاره انتخابات پیش رو،گفت: از شهرداران تقاضا داریم که همکاری لازم را با عوامل اجرایی انتخابات داشته باشند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5743
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای خروجی صندوق های رأی برای ما مهم نیست، خواست و نظر مردم برای ما ارزشمند است  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.