9

بازدید مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران

  • کد خبر : 5891
  • ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳
بازدید مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران
بازدید مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران و هیات همراه به منظور انجام ممیزی در اداره کل استاندارد کرمانشاه

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز، از کرمانشاه: در راستای نظارت بر عملکرد ادارات کل استاندارد ایران، مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران و هیأت همراه ظهرامزوز سه شنبه «۲۴ بهمن ماه»، به منظور انجام ممیزی اداره کل استاندارد کرمانشاه با کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه کارشناسان پیشنهادهایی را در جهت بهبود بازرسی های واحدهای تولیدی ارائه دادند، در ادامه این ممیزی کارشناسان سازمان ملی استاندارد ایران از واحدهای تولیدی استان بازدید به عمل آوردند.

بازدید مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه در خصوص وضعیت مصرف انرژی و بررسی راهکارهای کاهش آن بود.

بر اساس این گزارش: محمد سجاد گازر،« مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران» و هیات همراه در راستای سفر به استان کرمانشاه و نظارت بر عملکرد ادارات کل استاندارد ایران از شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه بازدید به عمل ،آوردند.

گازر و هیات همراه با بازدید میدانی از نزدیک در جریان امور جاری و تولیدات این شرکت قرار گرفتند و در هنگام این بازدید مدیران این شرکت در خصوص فرآیندهای تولید و میزان مصرف انرژی پتروشیمی کرمانشاه توضیحاتی را به آقای گازر ارائه دادند و در خصوص استانداردهای موجود در این زمینه و بازنگری های استانداردها مواردی را با مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران در میان گذاشتند.

گازر ضمن تاکید بر اجرای طرح های کیفی سازی در کشور از آزمایشگاه این شرکت بازدید به عمل آورد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5891
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای بازدید مدیرکل دفتر تخصصی ارزیابی انطباق انرژی و محیط زیست سازمان ملی استاندارد ایران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.