2

مهمترین جلوه اصلی ایثار در طول تاریخ قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است

  • کد خبر : 6849
  • ۰۵ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۰
مهمترین جلوه اصلی ایثار در طول تاریخ قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام است
چکاوک نیوز_نشست خبری مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه با محوریت تشریح برنامه‌هاو عملکرد این سازمان به مناسبت ایام اربعین حسینی(ع)، با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه ، دکتر سعید کیانی ضمن تشکر و قدردانی از تلاش ها و زحمات شبانه روزی مسئولین استانی از جمله «فرماندهی و جانشین محترم سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه»، «ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان»، رسالت اصلی بسیج جامعه پزشکی استان را اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برشمرد و مهمترین جلوه اصلی ایثار در طول تاریخ را قیام اباعبدالله الحسین علیه‌السلام توصیف نمود.

ارائه خدمات درمانی در موکبهای بسیح جامعه پزشکی

کیانی ادامه داد: بر همین اساس بسیج جامعه پزشکی استان مواکب درمانی خود را با حضور پزشکان و پرستان ایثارگر و بسیجی در شهرستانهای ورودی استان و مرز خسروی و مواکبی در کربلای معلی راه اندازی کرده است و در این موکبها به ارائه خدمات درمانی می پردازند.

به گفته کیانی: با راه اندازی یکی از پیشرفته ترین اورژانس های صحرایی کشور بزرگترین اتاق سرد نیز برای مقابله و جلوگیری از گرمازدگی زائرین گرامی تدارک دیده شد و در هر شیفت نزدیک به ۲۴۰ نفر از پزشکان و پرستاران و کادر اجرایی در مواکب درمانی سطح استان و مرز خسروی بدون هرگونه چشم داشتی مشغول به خدمت بودند.

حدود ۳۰ هزار زائر مورد معایته قرار گرفتند

این مسوول در پایان سخنانش، گفت: طبق برآورد آماری حدود به سی هزار نفر از زائران از ابتدای آغاز پیاده روی عظیم اربعین حسینی (ع) تا امروز در مواکب درمانی این سازمان مورد پذیرش و معاینات مختلف قرار گرفته اند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6849

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.