8
امام جمعه کرمانشاه گفت :

نشست هم اندیشی رسانه ها با امام جمعه کرمانشاه

  • کد خبر : 5016
  • ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۶
نشست هم اندیشی رسانه ها با امام جمعه کرمانشاه
نشست هم‌اندیشی اصحاب رسانه با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه با موضوع اخلاق رسانه پیش از ظهر امروز برگزار واز برترین های رسانه در حوزه ارسال خبر و عکس مراسم بازی دراز امسال تقدیرشد.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ محمد هادی صحرایی« رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه» در ابتدای مراسم، ضمن تشکر از حضور اصحاب رسانه در مراسم خودشان، به تشریح جزئیات برنامه پرداخت و رویدادهای مهم که لازم است رسانی و به گوش آحاد مردم برسد را از جمله رویدادبازی دراز، رویداد واقعه گوهر شاد(۲۰تیر ماه)، سالروز شهیدچمران( ۳۱خردا )رویداد پنجم مرداد(عملیات مرصاد)، روز خبرنگار (۱۷مرداد)، هفته بسیج (پنجم آذر)، دهه بصیرت (۹دی)، پرداخت و از اصحاب رسانه خواست از پروژه های صنعتی کرمانشاه بازدید داشته باشند و گزارش تهیه کنند.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در این نشست پس از شنیدن صحبتهای جامعه رسانه، مبنی بر پاسخگو نبودن مدیران به سوالات خبرنگاران، حجاب و عفاف و.. اظهار داشت: خبرنگاران باید منافع استان را طلبکارانه از مدیران درخواست نمایند و مدیران نیز باید پاسخگوی رسانه‌ها باشند.

 

آیت‌الله “مصطفی علما” در ادامه، افزود:

عنوان کردن مشکلات باعث ترقی انسان می‌شود و برطرف کردن آن توسط مدیران و مسئولین نیز تکلیف است.

نماینده ولی فقیه در استان به لزوم برخورد با بدحجابی و بی‌حجابی در استان اشاره کردو افزود: باید علت‌های اصلی بی‌حجابی و نحوه پوشش در جامعه شناسایی و با عاملین آن برخورد شود، تنها برخورد با معلول کار‌ساز نیست.

امام‌جمعه کرمانشاه، با توجه به‌ تلاشها و خدماتی که از آغاز انقلاب در کشور شکل گرفته و شهدایی که خونشان را تقدیم این انقلاب کرده‌اند، تأکید کرد: وضعیت حجاب نباید در بین بعضی از افراد اینگونه باشد، با وجود تمامی مشکلات و ضعف‌های که در جامعه امروز وجود دارد مردم، انقلاب و ولایت فقیه را می‌خواهند،بی‌حجابی هست و ما منکر آن نیستیم اما خیرات و مبرات نیز در کشور وجود دارد که باید آنها را مدنظر قرار دهیم.

 

 

توجه به روایات می‌تواند بسیاری از مشکلات را حل کند:

وی در ادامه اخلاق جامع و کامل را لازمه خدمت به مردم دانست و گفت: هزاران روایت در باب اخلاق جامع از بزرگان نقل شده است که توجه به ‌آنها می‌تواند بسیاری از مشکلات امروز را حل کند.

آیت الله علما، با اشاره به سیره اخلاقی پیامبر اکرم(ص) و امام‌خمینی(ره)، گفت: سیره اخلاقی،برخورد و سلامت امام باعث شد بزرگانی همچون بهشتی‌ها، مطهری‌ها وباهنر‌ها‌ شیفته او شوند.

امام جمعه کرمانشاه سرلوحه قرار دادن اخلاق در تمامی شئون زندگی را امری لازم و ضروری دانست و، افزود: با اسوه قرار دادن پیامبر و امام (ره) اخلاق را در همه کارها مد‌نظر قرار دهید.

این مسئول با اشاره به انتقاد خبرنگاران از پاسخگو نبودن مدیران،گفت: مدیران باید پاسخگوی رسانه ها باشند، عنوان کردن مشکلات نیز باعث ترقی انسان می‌شود و برطرف کردن آن توسط مدیران و مسئولین نیز تکلیف است، وظیفه همه ماست پاسخگو باشیم.

لازم به ذکر است: در پایان این نشست هم اندیشی از فعایلنی که در اطلاع رسانی مراسم بازی دراز امسال با ارسال خبر و عکس فعالیت داشتند تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5016
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نشست هم اندیشی رسانه ها با امام جمعه کرمانشاه بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.