2
محمدرضا آمویی فرماندار کرمانشاه:

اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه/ آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای ایام نوروز  

  • کد خبر : 6067
  • ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۳:۰۹
اختصاص ۱۰۰ مدرسه برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی در کرمانشاه/ آماده باش دستگاه های خدمات رسان برای ایام نوروز   
فرماندار کرمانشاه از اختصاص ۱۰۰ مدرسه و تعدادی از اماکن و سالن های ورزشی برای اسکان اضطراری مسافران نوروزی که به این شهر سفر می‌کنند ، خبر داد.

به گزارش خبری چکاوک نیوز ،کرمانشاه؛ «محمدرضا آمویی» در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد ، اظهار داشت: دستگاه های امدادی و خدمات رسان لازم است هماهنگی های درون سازمانی خود را برای خدمات رسانی به مردم و مسافران نوروزی تقویت کنند.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ مدرسه به همراه تعدادی اماکن و سالن های ورزشی جهت اسکان اضطراری مسافران نوروزی ، تصریح کرد: آموزش و پرورش و اداره کل ورزش و جوانان شهرستان کرمانشاه لازم است نسبت به تجهیز این اماکن اهتمام لازم را داشته باشند‌.

آمویی ادامه داد: یکی دیگر از مسائلی که باید مورد توجه قرار گیرد آشکار سازی نقاط حادثه‌خیز به منظور کاهش سوانح رانندگی است که راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه باید از هم اکنون اقدامات مقتضی را صورت دهند‌‌.

فرماندار کرمانشاه لایروبی رودخانه های فصلی و آب های سطحی به هنگام بارش های قوی پیش رو و احتمالی در ایام نوروز را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: شهرداری از هم اکنون برای جلوگیری از طغیان رودخانه ها و دفع آب های سطحی اقدامات و پیش‌بینی های لازم را صورت دهد.

همچنین از آماده باش بیش از ۱۲۰۰ نفر از نیروهای دستگاه های خدمات رسان و امدادی نظیر هلال احمر ، اورژانس ، آتش نشانی ، راهداری و … در ایام نوروز امسال خبر داد و گفت: شیفت بندی های لازم برای حضور شبانه روزی کارکنان این دستگاه ها جهت امداد رسانی به شهروندان صورت گرفته و امیدوارم همه جدیدت در مأموریت های پیش رو حاضر شوند.

آمویی همچنین از ایجاد یک کمپ نوروزی در پارک شاهد کرمانشاه جهت مسافران خبر داد و گفت: برپا کردن چادر در دیگر نقاط شهر و خصوصاً در مسیر رودخانه ها ممنوع بوده و با احترام به مسافران نوروزی، در صورت مشاهده این افراد به پارک شاهد هدایت خواهند شد.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به آغاز طرح نوروزی شهرستان کرمانشاه از ۲۴ اسفند ، گفت: این طرح تا ۱۵ فروردین و اتمام سفرهای نوروزی ادامه پیدا خواهد کرد.

وی در پایان با بیان اینکه همه دستگاه های اجرایی شهرستان کرمانشاه در خدمت مردم و مسافران نوروزی خواهند بود ، در عین حال از شهروندان و مسافرانی که کرمانشاه را برای سفر انتخاب کرده اند خواست تا با نیروهای امدادی و انتظامی همکاری لازم را داشته‌ باشند تا خدای نکرده با مشکل مواجه نشوند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6067

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.