7
مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه:

در آینده ۳۰ میلیون جمعیت پیر داریم/ در کشور همچنان مخالف فرزند آوری هستند  

  • کد خبر : 6160
  • ۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲
در آینده ۳۰ میلیون جمعیت پیر داریم/ در کشور همچنان مخالف فرزند آوری هستند   
به همت بنیاد15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، با همکاری معاونت سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان کرمانشاه و ورزش جوانان، آغاز رسمی پویش ملی لبخند مادری با حضور دکتر سعید عزیزی" مشاور مجرب کشوری در حوزه ازدواج جوانان و تربیت فرزندان" در سالن اجتماعات شرکت برق منطقه ای غرب عصر ( یکشنبه دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳)، برگزار شد و از سه مادر دارای فرزند سه قلو نمادین تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز،از کرمانشاه؛ زهرا جانجانی« مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه» در این مراسم اظهار کرد: در کشوری مانند ژاپن کشور را به سوی فرزند آوری تشویق می‌کنند، ولی کشور ما همچنان با فرزند آوری مخالف است، اگر بخواهیم اینطور پیش برویم در آینده با کشوری روبرو هستیم که بالغ بر ۳۰ میلیون زن و مرد سالمند دارد.

جانجانی متوسط فرزند آوری را در استان کرمانشاه پنج سال عنوان کرد و افزود: بعد از ازدواج زوجین سعی دارند پنج سال بچه دار نشوند، این امر آمار طلاق را بین زوجین بالا می برد.

مدیر کل امور بانوان استانداری کرمانشاه معتقد بود، جوانان را به ازدواج آسان و فرزند آوری تشویق کنید، مانع ازدواج و فرزندآوری نشویم، این جلسات لازم است ماهیانه برگزار شود و عموم مردم اطلاعات لازم را از زندگی سالم و نعمت داشتن فرزند آگاه سازند.

آغاز رسمی پویش ملی لبخند مادری

گفتنی است: در پایان مراسم از سه مادر دارای فرزند سه قلو « سحر کریمی، فرشته محمدی و سمانه مرادی» تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6160

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.