1
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت؛

آثار هنرمندان کرمانشاهی در نگارخانه تهران به نمایش گذاشته می‌شود   

  • کد خبر : 6895
  • ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۳
آثار هنرمندان کرمانشاهی در نگارخانه تهران به نمایش گذاشته می‌شود    
چکاوک نیوز_پوریا جلالی آثار تولید شده هنرمندان کرمانشاهی را در حوزه مقاومت بسیار فاخر دانست و گفت؛ این آثار در نگارخانه تهران به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، نمایشگاه نقاشی هنرمندان کرمانشاه با عنوان «هنر عاشورایی» در نگارخانه کلهر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه، پیش از ظهر امروز «سه شنبه ۱۳ شهریور ماه»کار خود را آغاز کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه برگزاری نمایشگاه در جمع خبرنگاران، گفت؛ در این نمایشگاه آثار بسیار فاخری در حوزه مقاومت تولید شده است، گروه کرمانشاه با این آثار خلق جاودانی از خود به جا گذاشته اند.

جلالی با اشاره به اینکه این آثار در نگارخانه تهران به نمایش گذاشته می‌شود، در ادامه گفت؛ این آثار دغدغه فرهیختگان است، هنرمندی که در رابطه با دفاع از مظلوم دغدغه جامعه را نداشته باشد باید به هنرمند بودنش باید شک کرد.

بزرگ‌ترین تعهد، تعهدی است که فرد در وجود خود دارد

جمال برفی معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در حاشیه برگزاری نمایشگاه به خبرنگاران گفت؛ در این نمایشگاه ۹۲ اثر هنری در حوزه نقاشی اعضای انجمن نقاشان معاصر با موضوعات انقلابی در راستای حمایت از مظلوم، پیروزی جبهه مقاومت در عملیات وعده صادق، شهدای خدمت و تکریم بنیان خانواده، ملی غزه و موشکهای ایران به اسرائیل در حوزه فرهنگ و هنر افتتاح و به نمایش گذاشته شد است.

برفی در ادامه گفت: قرارگاه شهید آوینی طرحی با عنوان تولید آثار تجسمی با حمایت موسسه اندیشمندان شریف تولیدات انقلابی در راستای مقاومت، ایثار، شهادت و غزه را دارد.

معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: بزرگ‌ترین تعهد، تعهدی است که فرد در وجود خود دارد و در مقابل هنجارها از جمله، ظلم و استکبار است که نمی‌توان مقابل آن سکوت کرد.

هنر عاشورایی

 

بخش خوشنویسی به زودی برپا می‌شود 

این مسئول در خصوص ادای دین حوزه فرهنگ‌و‌هنر در مقابله با ظلم در راستای کمک به مقاومت و حفظ ارزش‌ها به خبرنگاران، گفت: به زودی بخش‌ خوش‌نویسی را با بیش از ۵۰ اثر فاخر افتتاح خواهیم کرد

گفتنی است؛ این نمایشگاه از امروز ۱۳ شهریور ماه لغایت ۱۶ شهریور برای بازدید عموم از ساعت۹:۳۰ الی ۱۱ صبح و ۱۶ لغایت ۱۸:۳۰ عصر در نگارخانه میرزا رضا کلهر واقع در، کرمانشاه میدان غدیر، مجتمع شهید آوینی دائر می باشد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6895

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.