11
مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

نمایشگاه دو روزه شب یلدا بر پا شد

  • کد خبر : 3982
  • ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۳
نمایشگاه دو روزه شب یلدا بر پا شد
نمایشگاه دو روزه به مناسبت شب یلدا « امروز سه شنبه و فردا چهارشنبه» در ساختمان شماره دو بهزیستی کرمانشاه با هدف توانمند سازی معلولین و مددجویان تحت حمایت این سازمان برای اولین بار برگزار شد.

 

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ دکتر فرحناز محمدی« مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه» در حاشیه برگزاری نمایشگاه، گفت: از ظرفیتهای مختلف و گروه همیاران برنامهCBR و مرکز مثبت زندگی فردی و گروهی در راستای اشتغال و نیاز در این نمایشگاه محصولات و دستاوردهای خود را به مناسبت شب یلدا برای عرضه به مشتریان در شب یلدا دعوت شده تا در این مکان جمع شوند.

محمدی افزود: برای مشاغل خانگی مددجویان تحت حمایت، از ۵۰ تا۱۵۰ میلیون تومان وام بر حسب شرایط متقاضی در نظر گرفته شده، که تعدای از غرفه داران امروز توانسته اند از این تسهیلات بهره مند شوند.

مدیر کل بهزیستی استان در خاتمه سخنانش گفت: نیاز داریم با همکاری مسئولین برای ارائه دستاوردهای معلولین و افراد تحت حمایت بهزیستی که به مناسبت های مختلف دستاوردهای خود را ارائه می دهند مکانی مناسبت در نظر گرفته شود.

صفدر مظهری« معاون مشارکتهای مردمی و اشتغال» بهزیستی کرمانشاه نیز گفت: این نمایشگاه برای اولین بار با ۳۶ نوع محصول متفاوت از تولیدات معلولین و افراد تحت حمایت بهزیستی تشکیل شده، که دستاوردهای آنها شامل« آجیل، خشکبار، صنایع دستی و غذایی، منسوجات چرمی، اسباب بازی، ترشی جات مختلف، مربا، البسه و … می باشد که اکثر غرفه دارن از کرمانشاه می باشند، به دلیل دوری مسیر راه دستاوردهای تعدادی از مددجویان مزورانه، ماهیدشت،بیله وار، ثلاث، آموزش دیدگان کارگاه مینا کاری، صدف و چوب نیز در این نمایشگاه حضور دارند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=3982
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نمایشگاه دو روزه شب یلدا بر پا شد بسته هستند

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.