4
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان کرمانشاه:

ما امروز جبهه انقلاب را باید برای مردم بازگو کنیم

  • کد خبر : 6545
  • ۱۰ تیر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹
ما امروز جبهه انقلاب را باید برای مردم بازگو کنیم
باحضور اقشار مختلف بسیج و همکاری بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه، همایش جهاد تبیین با موضوع دور دوم انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پیش از ظهر امروز در مسجد امام خمینی(ره)، سپاه ناحیه با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز از کرمانشاه، فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کرمانشاه، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و شهید جمهور، ضمن خیر مقدم به مدعوین، اظهار کرد: هر کدام از ما در حوزه های جهاد تبیین فضا سازی کنیم، جبهه انقلاب را باید برای مردم بازگو کنیم.

سرهنگ پاسدار غلامعلی یاربیگی، تأکید کرد: ان شاالله طی چند روز باقی مانده تا دور دوم انتخابات در جبهه انقلاب روشنگری کنیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه، با اشاره به اینکه دشمن پشت جریان انتخابات کشور ما نشسته و از تمام ظرفیت هایش استفاده می کند، تأکید کرد: نیاز است همه ما تلاش کنیم انتخابات با رأی اکثریت و آگاهانه نقشه های دشمن را باطل کند.

مسوول پیشکسوتان بسیج اقشار: 

رییس جمهوری می خواهیم در مواقع بحران کارگشا باشد

جهانگیر کریمی که خود از یادگاران هشت سال دفاع مقدس می باشد، در این مراسم اظهار داشت: جمعی که در اینجا هستیم همه یک دست و یک تفکر هستیم، تا فرصت باقیمانده انتخابات هر کدام از ما باید یک ستاد باشیم و تلاش کنیم جبهه انقلاب اسلامی جلو برود.

کریمی در ادامه گفت: باید مانند دوران دفاع مقدس که در مساجد نیرو برای جبهه جمع می کردیم، امروز مردم را با تبلیغات چهره به چهره پای صندوق های رای با انتخاب اصلح دعوت کنیم.

بسیج سپاه ناحیه مسوول بسیج رسانه ناحیه کرمانشاه، در حاشیه برگزاری مراسم، با تشکر از خبرنگاران این حوزه از خبرنگاران حاضر خواست، در این چند روز باقیمانده تا انتخابات، انتخاب اصلح را در بین اقشار مختلف روشنگری کنند و از عموم مردم بخواهند با انتخاب رییس جمهور انقلابی در سرنوشت کشور با حضور در پای صندوق های رأی در سرنوشت کشورشان سهیم باشند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=6545

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.