4
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، گفت:

پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر

  • کد خبر : 5126
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۱۰
پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر
پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر، برای دومین سال متوالی در کرمانشاه با برنامه ها و غرفه های مختلف و توزیع بیش از ۴۰هزار پرس غذای گرم در کرمانشاه و در سراسر استان بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم بین حاضرین در راهپیمایی که از بلوار طاقبستان تا سه راه مسکن برگزار شده بود توزیع شد.

به گزارش چکاوک نیوز؛ عید غدیر خم، بزرگ‌ترین عید شیعیان و امت پیامبر(ص)، مناسبت بزرگی که مایه افتخار تشیع است که شیعیان عالم به دلیل این نعمت بزرگ همواره شکرگذار بوده و گرامیداشت این عید از مصادیق شکر نعمت اکمال دین است.

سراسر استان کرمانشاه همزمان با کل کشور امروز شور و نشاطی فراگرفته که توام با برگزاری جشن‌های مردمی در این روز بزرگ است و فضای کرمانشاه غرق شادی و شور شد، از جمله این برنامه‌ها مهمانی ۳ کیلومتری غدیر از ابتدا تا انتهای بلوار طاق‌بستان شهر کرمانشاه از ساعت ۸صبح تا ۱۳ ظهر بود.

سرهنگ‌ سعید بهشتی راد« معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه در حاشیه برگزاری مراسم، با تبریک این عید مبارک به کلیه مسلمین، اظهار داشت: غدیر عیدالله و اکبر، مهمترین عید مسلمانان یک رویداد تاریخی است و این روز مبارک را گرامی می داریم.

سرهنگ بهشتی با اشاره به اینکه در سراسر استان این عید بزرگ را امروز مسلمانان جشن گرفتند، افزود: پیاده روی امروز در کرمانشاه همراه با مسابقات، نمایش رزمی، مداحی، قره کشی، اهدا جوایز و توزیع غذای گرم بود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، در ادامه گفت: این مراسم به همت بنیاد بین المللی غدیر با همکاری سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، شهرداری، سازمان فرهنگی، ورزش و جوانان و هیئتهای مذهبی برگزار شده و در کرمانشاه بالغ بر ۴۰هزار پرس و در سراسر استان امروز بیش از ۶۰ هزار پرس غذای گرم امروز بین مردم تقسیم شد، و این جدا از توزیع غذای گرم هیئت های مذهبی بوده که در جای جای استان اقدام به توزیع غذای نذری داشتند.

سرهنگ بهشتی از هم استانی های عزیز خصوصاً جوانان و نوجوانان خواست خطبه غدیر را با دقت مطالعه کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه

کارشناس ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره)، استان کرمانشاه:

حامیان فرزندان «محسنین » را حمایت می کنند

مصطفی جلالوند« کارشناس ایتام» کمیته امداد کرمانشاه در غرفه ای با عنوان محل ثبت حامیان طرح اکرام، ایتام و محسنین، در روز عید غدیر در مراسم جشن بزرگ غدیر، گفت: در استان حدود ۱۴ هزار فرزند « محسنین» تحت حمایت کمیته امداد می باشد، که ۳۶ هزار حامی در استان آنها را حمایت می‌کنند، و ماهیانه مبالغی به نام فرزندان تحت حمایت واریز میکنند که به حساب آنان واریز می شود.

جلالوند ضمن تشکر از حامیان نوع دوست، از عموم مردم خواست برای کمک به ایتام با کمک به این عزیزان روزی خود را افزایش دهند، و همکاری لازم را با کمیته امداد در رابطه با حمایت از فرزندان « محسنین» داشته باشند.

این مسئول برای راهنمایی و ارتباط با کمیته امداد امام خمینی (ره)، شماره تماس ۳۸۳۷۷۷۵۲ را اعلام کرد.

 توزیع بسته های کمیته امداد

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5126
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای پیاده روی بزرگ خانوادگی به مناسبت عید غدیر بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.