7
ستاندار کرمانشاه گفت:

شروع فرایند اجرایی جشنواره کرمانشاه بعد از ماه مبارک رمضان

  • کد خبر : 4496
  • ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
شروع فرایند اجرایی جشنواره کرمانشاه بعد از ماه مبارک رمضان
یازدهمین و آخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان به ریاست دکترمحمدطیب صحرایی در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری #چکاوک_نیوز؛ دکتر محمد طیب صحرایی در جمع اعضای شورای اداری استان از برگزاری جشنواره کرمانشاه خبرداد، با اشاره به اینکه امسال روز ملی کرمانشاه مصادف با روز تاسوعا است، گفت: قبل از دهه محرم برنامه های این روز را اجرا می کنیم.

مدیر ارشد استان، افزود: جشنواره فرهنگی، ورزشی، ادبی، هنری و کارمندی قبل از ماه محرم به مدت دو هفته برگزار می شود و پنج استان از مدعوین ما خواهند بود با کلید واژه مرصاد و روز کرمانشاه.

صحرایی با اشاره به اینکه ما باید برای استان فرصت بسازیم، تأکید کرد: برگزاری این جشنواره برای استان ما از شرق تا غرب باید آورده داشته باشد، برای این جشنواره طراحی های مناسب شده و در این دو هفته نتیجه نهایی را خواهیم داشت.

استاندار کرمانشاه در ادامه گفت: از پنج استان در این جشنواره دعوت می شود، این دو هفته پایان راه است، بعد از ماه مبارک رمضان شروع فرایند اجرایی آن را خواهیم داشت.

ریل گذاری قطار شهری در حال پیش روی:

صحرایی در ادامه گفت: ریل گذاری قطار شهری کرمانشاه به قوت دارد پیش می رود، لازم است همکاران برای سال آینده در کارها مجاهدات عالمانه داشته باشند، بازدید های ایام نوروزی نیز توانمند، تقویم دار و قابل ارائه باشد، کشیک بانکها، بیمه ها و سایر خدمات به خوبی برای ایام نوروز اطلاع رسانی شود.

در این جلسه، حسن نوروزی«رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه» گفت: در سال ۱۴۰۱ در اعتبارات هزینه‌ای بالغ بر یک هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان در اختیار ۲۴ دستگاه استان قرار گرفت که ۹۸۶.۵ میلیارد تومان حقوق و بند سایر بود و با فروش اموالی که داشتیم توانستیم پاداش بازنشستگان سال ۱۴۰۰ را پرداخت کنیم.

نوروزی

نوروزی، افزود: هیچ فردی نیست که در سال ۱۴۰۰ بازنشسته شده و در سال ۱۴۰۱ پاداش خود را دریافت نکرده باشد.

نوروزی در ادامه گفت: در کنار اعتبارات هزینه ای، یک هزار و ۵۲۰ میلیارد تومان نیز اعتبارات عمرانی به شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کرمانشاه ابلاغ شده است و در کنار این مبالغ، اعتبارات سفر رییس جمهوری و طرح‌های مصوب استان که طرح‌های ملی بودند نیز به استان تخصیص داده شده است.

این مسوول در بخش حقوق نیز گفت: ۱۰۰.۷ ٪ تخصیص اعتبار داشته ایم و همه حقوق‌ها را تأمین و پرداخت شده و در بخش سایر اعتبارات هزینه ای ۹۸.۱٪ تخصیص داشته ایم و کسری اعتبارات هزینه ای استان قرار است امشب ابلاغ شود و فردا بین دستگاه‌ها توزیع می شود و با تخصیصی که به استان کرمانشاه ابلاغ می‌شود تخصیص تمامی دستگاه‌ها به۹۸.۱می‌رسد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4496
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای شروع فرایند اجرایی جشنواره کرمانشاه بعد از ماه مبارک رمضان بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.