12
دبیر کمیته فضای مجازی و کنگره ملی رسانه کرمانشاه خبرداد:

رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می شود

  • کد خبر : 5554
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۷
رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می شود
سعیدکریمی« دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه»، و مسئول قرار گاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه پیش از ظهر امروز«پنجشنبه ۱۸ آبان ماه ۱۴۰۲» در نشست خبری با اصحاب رسانه، از برگزاری کنگره ملی شهدای کرمانشاه خبرداد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ مسئول قرار گاه فضای مجازی سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان اهداف برگزاری این رویداد را گفتمان سازی فرهنگ جهاد، شهادت و مقاومت و همچنین معرفی شهدای استان عنوان کرد و افزود:اعضای ستاد کنگره در نظر دارند از طریق این ابزار یک رقابت ۴۸ ساعته را در بین افراد متخصص در حوزه انیمیشن سازی، برنامه نویسی و بازی‌سازی موبایلی  از ۲۷ آبان ماه سال جاری لغایت ۲۹ آبان ماه برگزار کنند.

دبیر کمیته فضای مجازی و رسانه کنگره ملی رسانه کرمانشاه، با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقه شرایط سنی برای عموم از جمله دختران و پسران ندارد، در ادامه گفت: متقاضیان می‌توانند برای شرکت در این رویداد بزرگ بصورت تیم‌های سه تاپنج نفره در سایتEvent.bsjmajazi.irثبت نام کنند.

این مسئول در پاسخ به خبرنگاران، گفت: جوایز برای تیم‌های اول  هر رشته «یکصد میلیون ریال»، تیم‌های دوم «۷۰ میلیون ریال» و تیم سوم «۵۰ میلیون ریال»، در نظر گرفته شده است، همچنین تیمهای برتر در مرحله کشوری نیز معرفی و به رقابت خواهند نشست.

کریمی با تأکید بر اینکه، رقابت شرکت کنندگان در ۲۵ آبان ماه به صورت ۴۸ ساعت قرنطینه ای انجام می شود، و موضع همان روز به شرکت کنندگان اعلام می شود تا از همان لحظه موضع را از صفر شروع کرده و به رقابت بنشینند، افزود: این رقابتها در سه بخش و در هر بخش با نظارت دو داور برگزار می شود.

کریمی در خاتمه سخنانش گفت: سال گذشته ۱۶ تیم با این موضوع به رقابت نشستند، پیش بینی ما برای رقابت های امسال بالغ بر ۲۵ تیم می باشد.

 

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5554
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای رویداد تولید محتوای دیجیتال کنگره ملی شهدای استان کرمانشاه برگزار می شود بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.