7
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار کرد:

رقابت ۵۴ نفر از دانشگاه های قطب کشور

  • کد خبر : 4823
  • ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
رقابت ۵۴ نفر از دانشگاه های قطب کشور
آزمون مرحله کشوری بخش کتبی بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت با حضور فینالیست‌های دانشگاه های علوم پزشکی همدان، ایلام، لرستان و کرمانشاه در ۸ رشته و به طور همزمان در ده منطقه کشوری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ این آزمون در سالن مجتمع فرهنگی بوستان انقلاب به صورت همزمان در ده منطقه کشوری برگزار شد و تعداد ۵۳ شرکت کننده از دانشگاه های علوم پزشکی همدان، ایلام، لرستان و کرمانشاه، در سه گروه اساتید، کارکنان و دانشجویان به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه حضور داشتند.

شرکت کنندگان در این آزمون در مرحله نهایی در ۸ رشته شامل: آشنایی با احکام، سیره معصومین، حفظ و مفاهیم، ترجمه و تفسیر، صحیفه سجادیه، نهج البلاغه، سبک زندگی اسلامی ایران، زندگی مهدوی با یکدیگر به رقابت پرداختند.

گفتنی است: این آزمون با حضور نماینده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، مدیر فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، مسئول قرآن و عترت معاونت، مسئول و کارشناس حراست و کارشناسان فرهنگی رقابت بین ۵۴ نفر را عهده داشتند، نفرات اول و سوم از طرف ورارت خانه و دانشگاه تقدیر خواهند شد، این مسابقه سال گذشته الکترونیکی و سراسری برگزار شده است.رقابت 54 نفر از دانشگاه های قطب کشور

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4823
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای رقابت ۵۴ نفر از دانشگاه های قطب کشور بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.