7
نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه گفت:

نشست بصیرتی،سیاسی و روشنگری به مناسبت حماسه ۹‌ دی

  • کد خبر : 4075
  • ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۵
نشست بصیرتی،سیاسی و روشنگری به مناسبت حماسه ۹‌ دی
نشست بصیرتی،سیاسی و روشنگری به مناسبت حماسه ۹‌ دی و هفته بصیرت در مسجد سپاه ناحیه کرمانشاه با حضور حجت الاسلام و المسلمین مسلم کماسی « مسوول نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه کرمانشاه»، جمعی کثیری از بسیج اقشار،طلاب و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ حجت الاسلام والمسلمین مسلم کماسی «نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه» در این مراسم  نهم دی‌ماه را ایام‌الله نامید و افزود: نباید بگذاریم این ایام‌‌‌الله‌ها به فراموشی سپرده شود،  در نهم دی‌ماه سال ۱۳۸۸حضورحماسی، خودجوش همراه با بصیرت مردم علیه فتنه‌گران باعث شد نقشه‌های افراد متوهم نقش بر آب شود.

حجت الاسلام کماسی افزود:‌ فتنه‌گران به مقدسات ما توهین کردند، خیلی از استانها به خطر افتاد، اگر در عاشورا هم حضور داشتند اعمال خود را تکرار می‌کردند.

آدم خداجو خانه خدا را به آتش نمی کشد، اینها امروز مساجد را به آتش کشیدند، به هر چه از دین داریم توهین کردند، بیگناهان را کشتند، قرآن می گوید اگر خون یک بی گناهی ریخته شود مانند این است همه انسانها را بکشند، خون این آدمهای بی گناه گردن کیست، هشت ماه با آبروی نظام بازی کردند، نظامی که برخواسته از خون هزاران شهید است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج تاکید کرد: نهم دی ماه تجدید پیمان با ولایت فقیه و روز وفا به عهد بود، مردم در این روز به دشمنان ثابت کردند که در حمایت از نظام و انقلاب از هیچ کاری فروگذار نخواهند بود،همواره پشتیبان ولایت فقیه هستند.

اصل انقلاب درحال پیشرفت است:

حجت الاسلام کماسی با تاکید بر اینکه، اصل انقلاب به سرعت در حال پیشرفت است و نظام ما متصل به بعثت پیامبر، غدیر، امیرالمومنین و عاشورای حسینی (ع) است، افزود: هرگز این روزها فراموش نمی شوند.

انقلاب اسلامی هر روز مقتدرتر از قبل ظاهر می شود:

حجت الاسلام کماسی در ادامه سخنانش خاطرنشان کرد: دشمنان هیچ‌گاه از فتنه‌انگیزی دست بر نخواهند داشت، در تلاش بوده‌اند تا با ابزار متفاوت هجمه‌هایی را ایجاد کنند، اما دلگرمی همه ما این است که آنها رو به زوال هستند و انقلاب اسلامی هر روز مقتدر‌تر از قبل ظاهر می‌شود.

این مسوول، عده‌ای از اغتشاشات اخیر را نشانه‌‌عقب‌ماندگی‌ذهنی دانست و افزود: آمریکا نمی‌تواند بحران‌های خودش را مهار کند، چطور می‌تواند از مردم ما حمایت کند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4075
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نشست بصیرتی،سیاسی و روشنگری به مناسبت حماسه ۹‌ دی بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.