8
مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت:

زائران خارجی به طور خودجوش در مرز خسروی حضور یافتند

  • کد خبر : 5384
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
زائران خارجی به طور خودجوش در مرز خسروی حضور یافتند
از اول شهریور تاکنون حدود ۵ هزار نفر از زائران اتباع خارجی از کشور های آذربایجان ، تاجیکستان و عراق از مرز بین المللی خسروی قصرشیرین خروج نموده اند . 

به گزارش چکاوک نیوز؛ حمزه سلیمانی «مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه»، درچهارمین جلسه کمیته اربعین اتباع خارجی کرمانشاه که در محل سالن جلسات پایانه مرزی خسروی برگزار شد، اظهار کرد: باتوجه به اینکه مرز خسروی مجوز تردد زائرین اتباع خارجی را  ندارد اما زائرین خارجی از کشور های آذربایجان و تاجیکستان و …. به صورت خود جوش در مرز خسروی حضور یافته اند.

سلیمانی افزود: با رایزنی های بعمل آمده با دولت عراق و اخذ مجوز تردد برای این زائرین، خوشبختانه تا امروز صبح ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ حدود ۵هزار نفر از زائران اربعین حسینی اتباع خارجی از مرز بین المللی خسروی قصرشیرین خروج نمودند و راهی کربلای معلی شدند .

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: مطابق دستور العمل ابلاغی از سازمان ملی و مهاجرت وزارت کشور ورود و خروج زائرین اتباع افغانستانی و پاکستانی از طریق مرز خسروی ممنوع می باشد و زائرین ملیت های افغانستان و پاکستان می تواند برای ورود و خروج به کشور عراق مرز چذابه در استان خوزستان را انتخاب کنند چونکه از ورود آنان به استان کرمانشاه و مرز خسروی جلوگیری خواهد شد.

در پایان جلسه رئیس کمیته اربعین اتباع خارجی کرمانشاه، گفتند: زائران اتباع خارجی از ملیت های افغانستان و پاکستان برای سفر به کشور عراق مرز چذابه از استان خوزستان را انتخاب نمایند . و از ورود به مرز خسروی کرمانشاه خود داری نمایند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5384
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای زائران خارجی به طور خودجوش در مرز خسروی حضور یافتند بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.