5
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه:

تقدیر استاندار‌ از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان‌،به جهت جذب حداکثری اعتبارات در سال ۱۴۰۱

  • کد خبر : 4483
  • ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
تقدیر استاندار‌ از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان‌،به جهت جذب حداکثری اعتبارات در سال ۱۴۰۱
دهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان و آخرین جلسه سال ۱۴۰۱ در این مورد و رونمایی از پوستر جشنواره گردشگری و نوآوری، به ریاست استاندار و ریاست برنامه و بودجه استان، اعضای شورای برنامه ریزی و دیگر مسوولان ذی ربط در سالن شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری #چکاوک_نیوز؛ در این جلسه، ازمدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان‌، استاندار و ریاست برنامه و بودجه استان به جهت جذب حداکثری اعتبارات در سال ۱۴۰۱ تقدیر شد و ابراز امیدواری کردند این رویه پیگیری و جذب اعتبارات در مجموعه شورای اداری استان به طور جدی مورد توجه قرارگیرد و اثراتش را در فضای کاری استان بیشتر شاهد باشیم.

دکتر رضا داودی مدیرعامل شرکت آبفای استان، گزارشی از عملکرد این شرکت را در جذب اعتبارات ردیف های متفرقه و متمرکز قانون بودجه سال ۱۴۰۱ ارائه نمودند که مورد تأیید استاندار و ریاست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز قرار گرفت.

داودی در ادامه، اظهارداشت: آبفای کشور ۹۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان سهم بودجه داشته، که از این مقدار استان ما سهم ۱۰در صدری داشته است، این ۱۰درصد اختصاص بودجه نسبت به کشور تخصیص بودجه خوبی است برای استان، صرف روستاها می شود و مشکل خاصی هم ندارد.

داودی افزود: سالی ۸۰ میلیارد تومان برای استان کرمانشاه عدد ناچیزی است، اما در عوض با این بودجه در لابلای برنامه های دیگر چندین روستا می تواند هدف گذاری شود.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان در ادامه گفت: در ابتدای سال ۱۴۰۱بخشی از عملیات اجرایی شیخ صله را انجام داده ایم، بخشی را نیز خیرین انجام دادند.

داودی در ادامه گفت: از سهم تبصره نفت و روابط عمومی به استان ما ۱۴درصد از ۴۳۰ میلیارد تومان کل کشور، معادل ۶۰ّ میلیارد تومان تا امروز به ما داده شده است.

گفتنی است: در این جلسه از پوستر جشنواره گردشگری و نوآوری رو نمایی شد.رونمایی از پوستر جشنواره گردشگری

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4483
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای تقدیر استاندار‌ از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان‌،به جهت جذب حداکثری اعتبارات در سال ۱۴۰۱ بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.