6
با استقرار اکیپ های عملیاتی شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

تامین برق پایدار برای کنکوری ها

  • کد خبر : 2907
  • ۱۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
تامین برق پایدار برای کنکوری ها
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آماده باش اکیپ‌ های عملیاتی این شرکت برای تامین برق مطمئن و پایدار محل‌های برگزاری کنکور سراسری امسال خبر داد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه از آماده باش اکیپ‌ های عملیاتی این شرکت برای تامین برق مطمئن و پایدار محل‌های برگزاری کنکور سراسری امسال خبر داد.

به گزارش چکاوک نیوز استان کرمانشاه، مهندس محمد مرادی مدیرعامل این شرکت، گفت: با توجه به حساسیت آزمون کنکور سراسری برای جوانان آینده ساز کشور عزیز اسلامیمان، نیروهای فنی و عملیاتی این شرکت کل استان در حوزه های برگزاری آزمون حضور دارند تا از بروز هر گونه حادثه احتمالی و قطعی برق جلوگیری کنند.

مهندس مرادی افزود: در ایام برگزاری کنکور نیز مرکز دیسپاچینگ و فوریت های برق این شرکت به طور کامل کلیه خطوط و اکیپ های عملیاتی را رصد می کند تا از هرگونه قطعی احتمالی برق در زمان برگزاری کنکور جلوگیری شود.

وی با بیان این که بازدید میدانی از مراکز برگزاری آزمون به عمل آمده است، تاکید کرد: این شرکت با تمامی امکانات و تجهیزات، تمهیدات لازم را برای ارائه خدمات مطلوب، در زمان برگزاری آزمون کنکور سراسری به کار برده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان با تاکید بر مصرف بهینه در همه بخش‌ها گفت: از همه هموطنان نیز خواهشمندیم با رعایت نکات صرفه جویی مانند تنطیم کولر‌های گازی روی دمای ۲۵ درجه، استفاده از دور کند کولر‌های آبی، عدم استفاده از وسایل پرمصرف برقی مانند اتو، بخارشور، لباسشویی، ظرفشویی و… در فاصله ساعت‌های ۱۱ تا ۱۸ هر روز و بهره گیری حداکثری از روشنایی طبیعی در روز و خاموش کردن لامپ‌های اضافی در شب، ضمن تامین آرامش فکری آینده سازان کشور در زمان برگزاری آزمون سراسری ورود به دانشگاه، خادمین خود در صنعت برق استان کرمانشاه را در پایداری شبکه برق یاری کنند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=2907
  • نویسنده : حسنا فخارزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای تامین برق پایدار برای کنکوری ها بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.