9
استاندار کرمانشاه در نشست با مدیران رسانه‌ها گفت:‌

نشست هم اندیشی استاندار کرمانشاه با مدیران رسانه 

  • کد خبر : 4466
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
نشست هم اندیشی استاندار کرمانشاه با مدیران رسانه 
نشست هم اندیشی استاندار کرمانشاه با مدیران رسانه استان در سالن شهدای دولت استانداری کرمانشاه برگزار و از رسانه های فعال تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری #چکاوک_نیوز؛ دکتر محمدطیب صحرایی سخنانش را با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، تبریک اعیاد شعبانیه و پیشاپیش تبریک سال جدید آغاز کرد .صحرایی در ادامه، گفت: استان کرمانشاه نباید سلیقه‌ای اداره شود.رسانه‌ها کمک کنند تا استان از ذوق و سلیقه گذرا نجات پیدا کند.

این مسوول با‌ اشاره‌ به‌ پنج‌ منبع‌ تصمیم‌ ساز‌ برای‌ گردشگری ،‌ «مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه، مصوبات سفر رئیس جمهور، بودجه سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱»،گفت: نظرات شورای اداری استان باعث شد به موضوع میراث فرهنگی و گردشکری توجه بیشتری داشته باشیم، در حوزه گردشکری باید کارهایی انجام گیرد که بتوانیم مشکلات را کنار بزنیم و به منظور بهبود راه‌های ارتباطی قراردادی به طول ۴۰۰ کیلومتر را با قرارگاه امام حسن مجتبی (ع)منعقد کرده‌ایم.

مدیر ارشد استان، مشکلات موجود در استان را به دلیل عملکرد اشتباه مدیران سابق دانست و افزود:با تمام توان در خدمت مردم استان خواهم بود و سعی می شود تا حد امکان موانع موجود بر سر راه توسعه استان را از میان بردارم.

صحرایی در ادامه سخنانش از فعال‌سازی مجدد کارگاه راه‌آهن کرمانشاه به خسروی خبرداد و افزود: هفته گذشته ۲۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فعال‌سازی این کارگاه دریافت کرده ایم و با توجه به نیمه فعال بودن فرودگاه کرمانشاه مجوز اولیه برای پروازهای کرمانشاه به نجف،نجف به کرمانشاه و سلیمانیه به کرمانشاه اخذ شده است،

بعد از تعطیلات نوروز تغییراتی در مدیران استان می شود:

صحرایی با توجه به سخنان حاضران در جلسه اشاره‌ای هم به تغییر مدیران استان داشت و گفت: دلیل اینکه مطالبات و جمع‌بندی‌ها در پایان سال افت نکند بعد از تعطیلات نوروز تغییراتی در مدیریت‌های استان انجام خواهد شد.

نشست هم اندیشی استاندار با مدیران رسانه ها

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه:

در نهضت ملی مسکن ۱۸۹ خبرنگار ثبت نام کرده‌اند 

در ادامه علی صفدری«مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه» اظهار داشت: در استان کرمانشاه ۱۵۲ خبرگزاری، پایگاه خبری و نشریه محلی در سال ۱۴۰۱فعالیت داشته تند.

صفدری در ادامه به موضوع مسکن خبرنگاران و ثبت‌نام آنان در نهضت ملی مسکن اشاره کرد و افزود: موضوع پیگیری شده و سامانه بصورت مقطعی باز می باشد و در این مدت ۱۸۹ خبرنگار ثبت‌نام کرده اند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، ارتقاء و رشد کیفی رسانه‌های استان را یکی دیگر از دغدغه‌ها دانست و افزود:در تابستان سال‌جاری دوره تخصصی خبرنگاری برگزار شد و ۵۰ خبرنگار با حضور در این دوره سطح اطلاعات خود را ارتقاء دادند.

صفدری با اشاره‌ای به نقش رسانه‌ها در راستای جهاد تبیین، گفت: در اغتشاشات اخیر ۱۴ نفر از اصحاب رسانه با نگاه‌های مختلف طی مدت هفت جلسه به تحلیل و بررسی مسائل مربوط در این مدت پرداختند.

این مسوول، تعداد خبرگزاری‌ها،پایگاه‌های خبری و نشریات محلی استان را ۱۵۲ مورد عنوان کرد که، شامل ۱۴ خبرگزاری،۷۳ پایگاه‌خبری و ۶۵ نشریه محلی می باشد که از این تعداد ۲۸ نشریه محلی، ۲۷ پایگاه خبری و شش خبرگزاری عضو خانه مطبوعات هستند.

صفدری افزود: تعداد نشریات محلی که دفتر ملکی دارند سه دفتر، پایگاه‌های خبری چهار دفتر و خبرگزاری‌ها را پنج دفتر عنوان کرد و افزود:در سال جاری سه روزنامه،۳۷ هفته‌نامه، چهار دوهفته‌نامه، ۱۱ ماهنامه،دو فصلنامه و سه دوفصل‌نامه در استان منتشر شده است.

لازم به ذکر است: تعدادی از مدیران رسانه‌ها نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را ارائه دادند و از مدیران و خبرنگاران فعال حاضر در جلسه تقدیر شد.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4466
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نشست هم اندیشی استاندار کرمانشاه با مدیران رسانه  بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.