8
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: 

بسیج خدمتگزار ملت ایران

  • کد خبر : 3762
  • ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰:۵۸
بسیج خدمتگزار ملت ایران
سردار محمد زهرایی« رییس سازمان بسیج سازندگی کشور» در همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی و شکوه هجرت که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مظهر جبهه حق در آخرالزمان است اظهارداشت،با دشمن خود نمی توان مواجه شوید و به قوای نظامی نیاز داشته باشید اما نیازی به حکومت و مردم نباشد و این موارد مؤلفه‌های به هم پیوسته هستند.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز ،سردار محمد زهرایی افزود: وضعیتی که امروز در آن قرار داریم جنگ ترکیبی، یا شناختی نامیده می‌شود به‌معنای این است که دشمن از برخی جنگ‌های مستقیم خسته شده یا به‌روایتی تمام مؤلفه‌های مجزا و جزیره‌گونه جنگ با انقلاب اسلامی را تجربه کرده و شکست خورده و اکنون تجمیع کرده است و هرآنچه را پس‌انداز کرده است دارد هزینه‌ می‌کند.

رییس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه گفت: در دهه ۶۰ انقلاب ما نوپا بود ترورهای زیادی مانند فتنه اخیر انجام شد، وقتی در طول سه روز۲۳ نفر از عزیزان ما را شهید می‌کنند، یعنی نسخه به‌روزشده دهه ۶۰ را دارند اجرا می‌کنند.

سردار زهرایی در ادامه گفت: دشمن وقتی متوجه شد با فتنه‌های داخلی نمی‌تواند به نتیجه برسند جنگ نیابتی را با پشتیبانی کشورهای تا دندان مسلح علیه ایران اسلامی راه انداخت و ما این‌گونه دفاع سخت را هشت سال تجربه کرده ایم و پشت مرزهای جمهوری اسلامی در همین فتنه اخیر دیدیم و شنیدیم که سپاه چشم فتنه را کور کرد.

این مسوول تأکید کرد: دشمن با جنگ سخت نتوانست مقابل پیشرفت انقلاب را بگیرد، در تهاجم همه‌جانبه فرهنگی سراغ ایران اسلامی و نسل بعد از دفاع مقدس آمد و در این زمینه بسترسازی بسیاری انجام دادندکه یکی از گزینه‌هایی که در این تهاجم فرهنگی مغفول ماند نفوذ شخصیت‌ها و افراد درون جبهه حق است که در سی سال گذشته این کار را شروع کردند که بذری را بکارند و در آینده بتوانند میوه خود را برداشت کنند.

سردار زهرای در ادامه،گفت: در سالهای ۹۶و ۹۸با زمینه‌سازی دشمن سفره و معیشت مردم بهانه‌ای برای اغتشاشات شد اما دیدند نمی‌توانند شورش پابرهنگان علیه انقلاب اسلامی را راه بیندازند زیرا انقلاب برخاسته از مستضعفان و محرومان است که در محرومیت هستند و ناکارآمدی و اختلاس‌ها را می‌بینند اما انقلاب و بدن و دین خود را معامله نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه مؤلفه اصلی در جنگ جدید ترکیبی و شناختی رسانه است گفت: امروز ظهور و بروز دشمن در جنگ شناختی در رسانه است و رسانه به‌معنای حکمرانی بر اذهان نسلی برای تغییر یک ماهیت واقعی و حقیقی است.

سردار زهرایی با اشاره به فراگیری آموزش دروس از طریق فضای مجازی در ادامه، گفت: در دوران کرونا نسبت به جوانان و نوجوانان کوتاهی شد، در فضای مجازی مشق تهاجم می‌کردند و بازی‌های سراسر خشونت در فضای مجازی ترویج پیدا کرد.

وی افزود: فضای مجازی فضایی است که جوان و نوجوان را از واقعیت کف میدان دور می‌کند همه چیز خراب است و آینده‌ای وجود ندارد و می‌خواهند این تفکر را به‌عنوان اصل نهادینه‌شده در وجود این افراد قرار دهند، لذا فضای مجازی با تکرار به اهداف خود می‌رسد، دروغگویی را به‌قدری تکرار می‌کنند که خودشان هم باور کنند آن‌چنان که در طول ۶۰ روز گذشته ۵۰ هزار دروغ از سوی رسانه‌ها کار شده است.

زهرایی خاطرنشان کرد: ذره ای نگران نباشید، انقلاب صاحب دارد و صاحبش آن‌ را حفظ می‌کند اما ما امروز باید جای خود را در تاریخ پیدا کنیم و تکلیف خود را انجام دهیم.

اکنون جنگ سر اقتصاد و معیشت مردم نیست:

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور در ادامه سخنانش، گفت: دشمن اکنون به سه رکن اصلی انقلاب « ستون و ولایت، چتر انقلاب» یعنی اهل‌بیت(ع) که نماد آن حجاب است و مردم حمله کرده، اکنون جنگ با دین، ایمان، ولایت و مردم است و موضوع اقتصاد و معیشت نیست.

این مسوول با تذکر به اینکه مشکلات اقتصادی، معیشتی و بی‌کفایتی وجود دارد اما این دلیلی برای وطن‌فروشی و دین‌فروشی نیست، گفت: فتنه مانع درست دیدن و تشخیص درست دادن می‌شود و معیشت و ولایت و مسائل دیگر را به یکدیگر متصل می‌کنیم.هرچه طرف مقابل داعشی‌وارتر و با خشونت رفتار کند روحیه، انگیزه، قدرت و حرکت ما برای خدمت به ولی‌نعمتان باید بیشتر شود.

سردار زهرایی معتقد بود، بسیج تهدیدها را به فرصت تبدیل می‌کند، گفت: امام(ره) بسیجی را تشکیل داد که تمام تهدیدات انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها را به فرصت تبدیل کرد و در این هفته « هفته بسیج» گروه‌های جهادی می‌خواهند فرصت خدمت را در عرصه‌های مختلف به رخ بکشانند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=3762
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای بسیج خدمتگزار ملت ایران بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.