10
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه:

در هیچ کجای دنیا نهاد، سازمان و انجمنی مانند بسیج نداریم/ امام (ره)، بسیج را برای بیمه کردن این کشور بنا کرد

  • کد خبر : 5587
  • ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
در هیچ کجای دنیا نهاد، سازمان و انجمنی مانند بسیج نداریم/ امام (ره)، بسیج را برای بیمه کردن این کشور بنا کرد
نشست خبری فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)، استان کرمانشاه در آستانه هفته بسیج در سالن جلسات فرماندهی سپاه نبی اکرم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز: سردار سرتیپ بهمن ریحانی« فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص)، استان کرمانشاه شعار هفته بسیج امسال را « بسیج امید ملت ایران » عنوان کرد و افزود: هفته بسیج در استان همزمان با سراسر کشور از «۲۹ آبان ماه لغایت پنجم آذرماه» همچون سنوات گذشته با برنامه های متنوع برگزار خواهد شد.

نمایش اقتدار نیروهای مسلح در سراسر کشور:
فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، استان از برگزاری بیش از ۳۰۰۰ برنامه متنوع در هفته بسیج خبرداد و افزود: از برنامه های خاص این هفته نمایش اقتدار نیروهای مسلح می باشد که در سوم آذر ماه همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
این مسئول در ادامه گفت: بسیج ملت ایران را در مقابل دشمنان دین خدا یکپارچه کرده است، امام خمینی (ره) بسیج را برای بیمه کردن کشور بنا کرد که از چشم طمع دشمنان دور باشد.

سردار ریحانی هرکس را که برای نظام اسلامی گام بردارد و به این انقلاب اعتقاد داشته باشد، بسیجی دانست و افزود: در هیچ جای دنیا هیچ نهاد، تشکل، سازمان و انجمنی همچون بسیج وجود ندارد و این فتح‌الفتوح امام خمینی (ره) بوده و اکنون شاخ و برگ درخت تنومند بسیج در تمام دنیا گسترده شده است.
این مسئول از دیگر برنامه های این هفته، دیدار بسیجیان با مقام معظم رهبری در پنجم آذر ماه، افتتاح چند مرکز مشاوره در شهرستان های کنگاور، اسلام آباد غرب، صحنه و کرمانشاه، افتتاح نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی، آغاز آزادسازی زندانیان معسردر استان، توزیع بیش از ۳۰ هزار بسته‌ معیشتی بین نیازمندان شناسایی شده، برگزاری یادواره‌های آبروی محله، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم و دوردست، جشنواره جهاد علمی، گردهم آیی حلقه های صالحین و فناوری و افتتاح رویداد تولید محتوا بسیج از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص)، استان در پاسخ به خبرنگاران از برگزاری کنگره ۹۸۰۰ شهید استان در مهر ماه سال آینده خبرداد و افزود: برای برگزاری این کنگره مشکلی از نظر محتوا وجود ندارد و تنها معضل مکان وجود داشت که با پیش‌بینی‌های انجام شده تا مهر ماه سال آینده این مشکل نیز رفع خواهد شد.

سردار ریحانی با اشاره به شدت جنایات علیه مردم بی دفاع غزه و با اشاره به اینکه جهان اسلام اکنون داغدار شرایط کنونی در غزه است گفت: نهادهای بین‌المللی هم به دلیل فشارهای کشورهای غربی به وظیفه قانونی خود عمل نمی‌کنند، کجای دنیا دیده شده مردم بی دفاع در بیمارستان ها مورد حجوم قرار گیرند، جنگ به هر شکلی پایان بپذیرد به پیروزی ملت فلسطین ختم می‌شود وظیفه ما نیز در صحنه ماندن و فضا را تبیین کردن است، نام غزه در تابلو جهانی می‌درخشد و جهانی شده است، در هیچ برهه‌ای از تاریخ این چنین اتحاد جهانی بین ملت‌های مسلمان و ملت‌های آزاده غیرمسلمان علیه رژیم غاصب صهیونیستی وجود نداشته است.

دنیا در حال پی بردن به یک حقیقت بزرگ است:
سردار ریحانی در ادامه سخنانش، گفت: تجمعات و اعتراضات در سراسر دنیا از جمله آمریکا و انگلیس نشان می‌دهد دنیا در حال پی بردن به یک حقیقت بزرگ است، این فضا و جنگ نابودی رژیم صهیونیستی را جلو انداخته و جنگ به هر شکلی که تمام شود اسرائیل نمی‌تواند شکست را جبران کند در حالی که در تلاش است با کشتار مردم بی گناه و بی دفاع در مراکز درمانی شکست خود را جبران کند.

امروز مردم استان مقابله با دشمنان را به تصویر کشیدند:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان ادامه گفت: آمریکا از چند کشور مسلمان دارد ضربه می خورد، این وعده قرآن است،پیروزی از آن ملتهای مقتدر است، بحمد خدا جنگ با پیروزی مسلمانان تمام می‌شود،مردم غزه مرگ با عزت را ترجیح داده‌اند و وعده الهی پیروزی حق است، وظیفه ما در صحنه بودن و تبیین است و امروز مردم استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور با حضور خود مقابله با دشمنان را به تصویر کشیدند، ملت ایران امروز با وجود تبلیغات دشمن، نشان دادند در مقابل جنایت‌ها بی‌تفاوت نیستند، ملت ایران ۴۰ سال در مقابل این جنایت‌ها ایستاده‌اند.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5587
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای در هیچ کجای دنیا نهاد، سازمان و انجمنی مانند بسیج نداریم/ امام (ره)، بسیج را برای بیمه کردن این کشور بنا کرد بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.