8
مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: 

برای اولین بار میزبان مسابقات قرآن سراسر کشور هستیم

  • کد خبر : 5296
  • ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۳:۲۰
برای اولین بار میزبان مسابقات قرآن سراسر کشور هستیم
نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه و تعدادی از معاونین ایشان، عصر امروز دوشنبه «۲۳ مرداد ماه ۱۴۰۲»، در سالن جلسات خانه معلم کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار چکاوک نیوز؛ دکتر سلمان محمدی « مدیر کل آموزش و پرورش استان » در این نشست صمیمی سخنان خود را با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع)و تسلیت درگذشت خادم شهید شاهچراغ در حادثه تروریستی دیروز و تبریک هفته خبرنگار آغاز کرد و ضمن تشکر از همکاری خبرنگاران در عرصه انعکاس اخبار آموزش و پرورش به مخاطبین، افزود؛ با روایتگری صحیح قدردان زحمات خبرنگاران هستیم.

محمدی در ادامه از میزبانی آموزش و پرورش استان برای مسابقات قرآن کریم بین دانش آموزان دختر و پسر سراسر کشور خبرداد و افزود: برای اولین بار میزبان مسابقات قرآن بین دانش آموزان سراسر کشور از « ۲۷مرداد لغایت سوم شهریور» سال جاری خواهیم بود .

محمدی خاطرنشان کرد: نخستین اتفاق بزرگ آموزش و پرورش بازگشایی مدارس در چهاردهم فروردین ۱۴۰۱ بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از وجود ۲۴ اداره آموزش و پرورش و سه ناحیه در سطح استان کرمانشاه و از ثبت نام ۳۷۰ هزار دانش آموز برای مهر پیش رو خبر داد و افزود: در استان کرمانشاه ۲۷ هزار نفر همکار شاغل، ۲۹هزارنفر بازنشسته، ۴۰۰۰مدرسه در قالب ۱۵ هزار کلاس درس در خدمت آموزش به فرزندان عزیز و  آینده ساز کشور هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه؛ کرونا را فتنه‌ای دست‌ساز برخی کشور‌ها علیه جمهوری اسلامی ایران خواند،با اشاره به اینکه عده‌ای دنبال به تعطیلی کشاندن مدارس بودند، اذعان کرد: افراد فراوانی مخالف بازگشایی مدارس بودند، با توکل به خدا و به همت دولت با بازگشایی مدارس روح تازه‌ای به کالبد جامعه دمیده شدو فعالیت‌ها در مسیر اصلی خود قرار گرفت.

محمدی درباره اجرای نظام رتبه‌بندی معلمان، گفت: این طرح از چندین سال قبل مطرح بود و کسی آن را اجرایی نمی‌کرد تا اینکه در این دولت به‌عنوان کاری بزرگ اجرایی شد.

وی از رتبه‌بندی ۹۴۰ هزار معلم در سطح کشور خبر داد و افزود: طی یکی دوسال اخیر حقوق معلمان حدود دو برابر افزایش یافت.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: دیگر کار بزرگ در حوزه آموزش و پرورش برگزاری آزمون‌های نهایی در پایه دوازدهم تحصیلی به‌صورت استاندارد بود که دارای ۴۰ درصد تاثیر در رتبه کنکور است.

لازم به ذکر است در این نشست صمیمی به سوالات خبرنگاران پاسخهای لازم داده شد.

نشست هم اندیشی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اصحاب رسانه

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=5296
  • نویسنده : حسنا فخارزاده
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای برای اولین بار میزبان مسابقات قرآن سراسر کشور هستیم بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.