8
استاندار کرمانشاه گفت:

نیاز کرمانشاه بیش از کار به فرهنگ‌کار است

  • کد خبر : 4836
  • ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۹
نیاز کرمانشاه بیش از کار به فرهنگ‌کار است
دکتر محمد طیب صحرایی «استاندار کرمانشاه»، در آیین تجلیل از معلمان نمونه استانی و کشوری کرمانشاه، که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، گفت: نیاز استان کرمانشاه بیش از کار نیازمند به فرهنگ‌کار است.

به گزارش پایگاه خبری چکاوک نیوز؛ صحرایی افزود: استان کرمانشاه با وجود تمام مشکلات دارای ظرفیت‌های قابل ملاحظه است و یکی از ظرفیت‌های هنگفت استان حضور ۳۷۰ هزار دانش‌آموز، ۲۶هزار معلم فعال و ۳۶‌هزار پیشکسوت عرصه تعلیم و تربیت است.

استاندار کرمانشاه تأکید کرد: در بلند مدت هیچ برنامه‌ای به جز تعلیم و تربیت ارزش نخواهد شد.

صحرایی در ادامه گفت:  همه معلمین باید به سمت تمدن نوین اسلامی گام بردارند، در حال حاضر معضل مهم و اساسی استان کرمانشاه و کشور در شرایط سخت اقتصادی است و باید این شرایط را با همکاری یکدیگر به وضعیت مطلوب برسانیم .

مدیر ارشد استان معتقد بود: کرمانشاه بیشتر از کار به فرهنگ کار نیازمند است .

این مسئول، الگوسازی از بزرگان و فرهیختگان استان را امری ضروری در راستای اعتلای فرهنگ و توسعه استان دانست و افزود: معرفی انسان‌های بزرگ همچون آیت‌الله نجومی، دکتر محمد کرمانشاهی، پروفسور شمسی‌پور، پروفسور خدایی و… لازم است در دستور کار قرار بگیرد و از این طریق با شناسایی شخصیت‌های فاخر استان، فرهنگ و تمدن نوین اسلامی نیز ارتقا می‌یابد.

صحرایی در ادامه سخنانش گفت:شب و روز برای اشتغال در کرمانشاه وقت گذشته ام و این را از وظایف خود میدانم، با همکاری مردم امیدوارم به آینده خوب برای مردم کرمانشاه برسیم.

لینک کوتاه : https://chakavaknews.ir/?p=4836
  • نویسنده : مهین رحمانی
  • ارسال توسط :
  • منبع : چکاوک نیوز
  • دیدگاه‌ها برای نیاز کرمانشاه بیش از کار به فرهنگ‌کار است بسته هستند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.